licznik CCS w elegancie
#1 OFFLINE
Napisany 10 maja 2007 - 21:06
NIE SZTUKĄ JEST ZABIĆ MUCHĘ PRZEDNIĄ SZYBĄ,SZTUKĄ JEST ZABIĆ JĄ BOCZNĄ
#4 OFFLINE
Napisany 11 maja 2007 - 07:29
Kostka lewa :
1 - kontrolka wtrysku 1
2 - kontrolka wtrysku 2
3 - kontrolka świateł i podświetlanie licznika
4 - kontrolka świateł drogowych
5 - kontrolka awaryjnych
6 - kontrolka ładowania
7 - kontrolka ciśnienia
8 - +12V (ładowanie i ciśnienie)
Kostka prawa górna :
1 - czujnik paliwa
2 - masa
3 - kontrolka ssania
4 - +12V (wskaźniki temp. i paliwa, ssanie, ręczny, obrotomierz, rezerwa)
5 - kontrolka hamulca ręcznego
6 - kontrolka rezerwy paliwa
Kostka prawa dolna :
1 - kontrolka kierunkowskazów
2 - kontrolka światła przeciwmgłowego
3 - kontrolka ogrzewania szyby
4 - obrotomierz
5 - kontrolka nie używana ( pierwsza od prawej czerwona kropka )
6 - czujnik temperatury
#6 OFFLINE
Napisany 11 maja 2007 - 21:50
cały wykaz kostek od ccs-a jak czegos nie bedziesz wiedziec to podpowiem ja u siebie załozyłem zaznaczam ze czujniki od cieczy sa 2 rodzaje pod kontrolke i pod wskaznik wiec musisz to zaznaczyc jak bedzie go kupowac
Kostka lewa :
1 - kontrolka wtrysku 1
2 - kontrolka wtrysku 2
3 - kontrolka świateł i podświetlanie licznika
4 - kontrolka świateł drogowych
5 - kontrolka awaryjnych
6 - kontrolka ładowania
7 - kontrolka ciśnienia
8 - +12V (ładowanie i ciśnienie)
Kostka prawa górna :
1 - czujnik paliwa
2 - masa
3 - kontrolka ssania
4 - +12V (wskaźniki temp. i paliwa, ssanie, ręczny, obrotomierz, rezerwa)
5 - kontrolka hamulca ręcznego
6 - kontrolka rezerwy paliwa
Kostka prawa dolna :
1 - kontrolka kierunkowskazów
2 - kontrolka światła przeciwmgłowego
3 - kontrolka ogrzewania szyby
4 - obrotomierz
5 - kontrolka nie używana ( pierwsza od prawej czerwona kropka )
6 - czujnik temperatury
maly187 dzieki wielkie
PS. ten opis jest do zdjęcia, a na zdjęciu licznik jest do góry nogami, jakby co
NIE SZTUKĄ JEST ZABIĆ MUCHĘ PRZEDNIĄ SZYBĄ,SZTUKĄ JEST ZABIĆ JĄ BOCZNĄ
#7 OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2008 - 14:55
pytanko do elektroników, elektryków i innych magików
chodzi mi o przeróbkę/zamontowanie licznika z CCS'a, a dokładnie rozchodzi mi sie o obrotek, a mianowicie o potencjometr montażowy, ma on 3 nóżki, środkową łączymy z jedną nóżką diody, a która nóżka potencjometru jest masą??, którą wg. poniższego opisu trzeba wlutować w wolny otwór?? obojętnie jak go obrócimy? będzie to albo prawa/lewa albo lewa /prawa
opis
ps. proponuję temat przenieść do działu car audio i elektronika
www.eskadra126p.ugu.pl
#8 OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2008 - 15:15
Karol13
Terytorium126p Oddział Wielkopolski
www.maluch-poznan.com relacje z imprez motoryzacyjnych
#11 OFFLINE
Napisany 17 grudnia 2008 - 11:11
przecież to jest obrotek na 4 gary TAK???
a maluch ma 2 gary TAK???
no to chyba będzie zawyżać obroty TAK???
chyba logiczne, że trzeba przerobić TAK???
ROZUMIESZ JUŻ?
www.eskadra126p.ugu.pl
#12 OFFLINE
Napisany 17 grudnia 2008 - 17:30
#13 OFFLINE
Napisany 17 grudnia 2008 - 23:49
Odwrotnie, będzie zaniżać.przecież to jest obrotek na 4 gary TAK???
a maluch ma 2 gary TAK???
no to chyba będzie zawyżać obroty TAK???
chyba logiczne, że trzeba przerobić TAK???
ROZUMIESZ JUŻ?
Mylisz się, w ccs obrotomierz jest podłączany pod przekaźnik pompy paliwowej, a nie pod cewkę.W ccs masz 2 cewki i obrotek polączony jest do jednej, wiec ''zczytuje'' jakby polowe obrotów.
Licznik z ccs trzeba przerobić.
Jeżeli w maluszku jest nanoplex to przeróbka polega tylko na wylutowaniu rezonatora 8Mhz i wlutowaniu rezonatora 4Mhz
Dodatkowo jeżeli w maluszku jest starszy zapłon to oprócz tej przeróbki z rezonatorami trzeba wlutować potencjometr, czyli w Twoim przypadku piter19850207 ta operacja jest zbędna.
#14 OFFLINE
Napisany 18 grudnia 2008 - 11:54
Swoją drogą, niezła panuje kultura, chce pomóc a ty się drzesz
nie dre się tylko napisalem żeby było wyraźnie i zrozumiale a tak swoją drogą to dopisałbyś w profilu skąd jesteś
Licznik z ccs trzeba przerobić.
Jeżeli w maluszku jest nanoplex to przeróbka polega tylko na wylutowaniu rezonatora 8Mhz i wlutowaniu rezonatora 4Mhz
Dodatkowo jeżeli w maluszku jest starszy zapłon to oprócz tej przeróbki z rezonatorami trzeba wlutować potencjometr, czyli w Twoim przypadku piter19850207 ta operacja jest zbędna.
Grociu dzięki i właśnie o to mi chodziło ale wlutowałem też potencjometr, tak na wszelki wypadek żeby dwa razy tego nie robić, jak skończę silnik i zamontuję liznik to dam znać, a Ty robiłeś też coś takiego u siebie?
www.eskadra126p.ugu.pl
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Problemy z obrotomierzem z ccs |
Stylistyka | Maluchomaniaq |
|
|
|
Zegary od CCS do EL |
SWAP Center | DDD |
|
|
|
Obrotomierz CCS - Okropnie skacze i wariuje !obrotomierz, ccs, cc, sporting i 5 więcej... |
Mechanika | Heja57 |
|
|
|
Licznik z CCS do 126elxlicznik cinquecento przeróbka |
Mechanika | TiMur_elx |
|
|
|
Problem z odpalaniem oraz zmiana licznika. |
Mechanika | Matiaz1417 |
|
|