Mam małe pytanko Jak samodzielnie zabrać sie za konserwacje podłogi i regeneracje układu jezdnego W jakiej kolejności mam sie za to zabrac Jakich środków uzywac i co mi bedzie potrzebne Moze ma ktoś jakieś schematy według których mógłbym zaczać naprawy?
Konserwacja
Started By
Vibovit
, 06 Feb 2007 19:59
6 replies to this topic
#4 Gość_Demon126p_*
Posted 06 February 2007 - 20:50
Łada 2105 wbudowane w mocowania zegarków z trabanta 601,niebieska obramówka,kierka 33cm FIAT.
Spójrz tutaj:
http://www.terytoriu...tr-2-vt527.html
Sory za OT
Spójrz tutaj:
http://www.terytoriu...tr-2-vt527.html
Sory za OT
#5 OFFLINE
Posted 06 February 2007 - 21:41
Generalnie jeżeli chodzi o konserwację podlogi i profili zamkniętych to powinienes to robić latem jak bedzie ciepło ponieważ teraz wszechobecna wilgoć uniemożliwi uzyskanie odpowiedniej jakościowo powłoki.
Co do środków - idź do dobrej mieszalni/sklepu z artykułami malarskimi - wszystkiego się dowiesz.
Jak to robić? Przede wszystkim proponowałbym przewrócić auto na bok lub podniesć na conajmniej na 1,8 m w górę. Najpierw należy dokładnie umyć podwozie...płyn do mycia silników daje radę Myjesz pod dużym ciśnieniem i w każdym zakamarku aby dokładnie przygotować powierzchnię. Po umyciu jeśli zauważysz jakies podejrzane miejsca gdzie konserwacja ma bąble, odpada łuszczy się itp - te miejsca musisz oczyścić. Pomocna będzie szczotka druciana na wiertarkę lub kątówkę. Jeśli będą dziury wiadomo trzeba pospawać, jeśli jeszcze ich nie ma oczyszczona blachę malujesz podkładem, podkład matowisz p 220 a gąbce. Na tak przygotowaną powierzchnię nakładasz konserwację specjalnym pistoletem pod kompresor, nie polecam produktów w sprayu . 3 warstwy w odstępach czasowychpodanych pzrez producenta wystarczą spokojnie.
Do profili zamkniętych masz w budzie specjalne otwory, przez które wtryskujesz odpowiedni środek.
Tyle odnośnie konserwacji...myślę, że pomogłem
Co do środków - idź do dobrej mieszalni/sklepu z artykułami malarskimi - wszystkiego się dowiesz.
Jak to robić? Przede wszystkim proponowałbym przewrócić auto na bok lub podniesć na conajmniej na 1,8 m w górę. Najpierw należy dokładnie umyć podwozie...płyn do mycia silników daje radę Myjesz pod dużym ciśnieniem i w każdym zakamarku aby dokładnie przygotować powierzchnię. Po umyciu jeśli zauważysz jakies podejrzane miejsca gdzie konserwacja ma bąble, odpada łuszczy się itp - te miejsca musisz oczyścić. Pomocna będzie szczotka druciana na wiertarkę lub kątówkę. Jeśli będą dziury wiadomo trzeba pospawać, jeśli jeszcze ich nie ma oczyszczona blachę malujesz podkładem, podkład matowisz p 220 a gąbce. Na tak przygotowaną powierzchnię nakładasz konserwację specjalnym pistoletem pod kompresor, nie polecam produktów w sprayu . 3 warstwy w odstępach czasowychpodanych pzrez producenta wystarczą spokojnie.
Do profili zamkniętych masz w budzie specjalne otwory, przez które wtryskujesz odpowiedni środek.
Tyle odnośnie konserwacji...myślę, że pomogłem
#7 Gość_Demon126p_*
Posted 07 February 2007 - 13:37
Spoko oko Vibovit
Układ jezdny to troche zabawy.Musisz wymienic łożycha lub podregulowac,jeśli jeszcze sie da je podregulowac.Były tematy na ten temat na forum.Poszukaj w dziale mechanika.
Układ kierowniczy to też troche zabawy.Jeśli nie masz dużego luzu na kierce to wystarczy sprawdzic zwrotnice (zużyte regenerowac lub kupic nowe).Wymiana drążków kierowniczych i koncówek na nowe.Ja tak zrobiłem i wszystko chodzi jak na wspomaganiu
Układ jezdny to troche zabawy.Musisz wymienic łożycha lub podregulowac,jeśli jeszcze sie da je podregulowac.Były tematy na ten temat na forum.Poszukaj w dziale mechanika.
Układ kierowniczy to też troche zabawy.Jeśli nie masz dużego luzu na kierce to wystarczy sprawdzic zwrotnice (zużyte regenerowac lub kupic nowe).Wymiana drążków kierowniczych i koncówek na nowe.Ja tak zrobiłem i wszystko chodzi jak na wspomaganiu
Similar Topics
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
konserwacja |
Mechanika | jabluszko |
|
|
|
Konserwacja podlogi po zdrapaniu starej konserwy |
Mechanika | Rampula |
|
|
|
Malowanie i konserwacja od a do z |
Stylistyka | Patek |
|
|