Chłodzenie!!!
Started By
skamils
, 25 gru 2006 19:38
14 odpowiedzi na ten temat
#2 OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2006 - 20:36
Ja proponuje gumowe puscic przez auto lub miedziane ewentualnie z nierdzewki pod samochodem. to którędy je puscisz wedlug mnie nie ma duzego znaczenia
z jakiego vw masz chłodnice
z jakiego vw masz chłodnice
był 126p - 903ccm SPi [*]15.10.2007r
jest
BMW E46 330D
126p elx 1,2mpi in progress...
#3 OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2006 - 20:51
Ja zrobię coś takiego...
Puszczę miedziane rurki 25mm tunelem lub przy nim, nie potrzebny bedzie nawiew cieplego powietrza z silnika więc tamtędy wypuszcze przewody gumowe połączone z tymi rurkami, prowadzące do pompy wody. Z przodu trzeba będzie pokombinować i pociąć trochę, ale też gumowe przewody do samej chłodnicy. Z przodu zagości chłodnica ze Skody 120 z wiatrakiem... tyle z planów... zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce, niedługo ruszam z pracą
Puszczę miedziane rurki 25mm tunelem lub przy nim, nie potrzebny bedzie nawiew cieplego powietrza z silnika więc tamtędy wypuszcze przewody gumowe połączone z tymi rurkami, prowadzące do pompy wody. Z przodu trzeba będzie pokombinować i pociąć trochę, ale też gumowe przewody do samej chłodnicy. Z przodu zagości chłodnica ze Skody 120 z wiatrakiem... tyle z planów... zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce, niedługo ruszam z pracą
Nie ma zakretow, nie ma zabawy
#4 OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2006 - 21:36
Sobi pomysł extra ale co do puszczania przewodów wnetrzem rozmawiałem z wieloma osobami i maja rózne zdania. Najgorsze co jest podobno to w ciepe letnie dni i nie tylko jest strasznie ciepło.
Ja dalej nie mam patetu na to mysle jak je dac moze puszcze je pod autem z miedzi ale problemem jest to ze moge uszkodzic chociaz we wnetrzu podobnie jest mozna miec bardzo goraczy prysznic.
Jezeli ktos miał by jakies fotki jak puszcza sie przewody pod autem i jak wchodza do bagaznika to byłbym wdzieczny.
Powodzenia swapowicze!!!
Ja dalej nie mam patetu na to mysle jak je dac moze puszcze je pod autem z miedzi ale problemem jest to ze moge uszkodzic chociaz we wnetrzu podobnie jest mozna miec bardzo goraczy prysznic.
Jezeli ktos miał by jakies fotki jak puszcza sie przewody pod autem i jak wchodza do bagaznika to byłbym wdzieczny.
Powodzenia swapowicze!!!
#7 OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2006 - 23:33
wiem chyba o co ci chodzi... taka szara otulina.. tylko to jest po to zeby rura jak jest zalana betonem kiedy pracuje pod wpływem zmiany temperatury nie kruszyła betonu taka dylatacja, nie wiem jak to się sprawdza pod względem izolacji termicznej, ale zajmuje niestey dużo miejsca
Nie ma zakretow, nie ma zabawy
#8 OFFLINE
Napisany 25 grudnia 2006 - 23:35
Ja myśle zastosowac sprawdzone rozwiazanie ze skody 105/120
po prostu puszcze miedz pod autem, ale zeby nie uszkodzic rur, to zabuduje je alu płyta, tuz pod tunelem, w sumie przetłoczenia podłogi pod fotelami tez sa dosc nisko, wiec nie powinno byc problemow...
chłodnice zastosuje poczatkowo z bmw 318 - ma rurki rdzenia nie okragłe , lecz profilowane- jak skrzydla samolotu i jest ich raz tyle (pewnie dlatego ze zamiast elektrycznego wentylatora w bmw jest visco na wale) i jest o wiele wydajniejsza niz inna o tych samych gabarytach.
oczywiscie wentylator elektryczny bedzie,
oczywiscie instalacja nagrzewnicy bedzie z Bisa, wraz z wewn. konsolka...
po prostu puszcze miedz pod autem, ale zeby nie uszkodzic rur, to zabuduje je alu płyta, tuz pod tunelem, w sumie przetłoczenia podłogi pod fotelami tez sa dosc nisko, wiec nie powinno byc problemow...
chłodnice zastosuje poczatkowo z bmw 318 - ma rurki rdzenia nie okragłe , lecz profilowane- jak skrzydla samolotu i jest ich raz tyle (pewnie dlatego ze zamiast elektrycznego wentylatora w bmw jest visco na wale) i jest o wiele wydajniejsza niz inna o tych samych gabarytach.
oczywiscie wentylator elektryczny bedzie,
oczywiscie instalacja nagrzewnicy bedzie z Bisa, wraz z wewn. konsolka...
silnik za plecami, napęd na tył, zwrotność, prawie jak F-18
#9 OFFLINE
Napisany 26 grudnia 2006 - 00:51
u mnie są poprowadzone gumowe rury w aucie i powiem wam ze same rury nie powodują ze jest tak ciepło w aucie najgorsze jest jak załancza sie wentylator na chłodnicy to wtedy całe gorące powietrze idzie do środka do kabiny wtedy jest masakra. Nagrzewnica według mnie kompletnie nie potrzebna bo jak chcesz mieć ogrzewanie na zime to przysłonisz częściowo chłodnice i jak sie zagrzeje włancza wentylator który dmucha ciepłe powietrze do srodka i jest upał u mnie było niekiedy nawet po 50 stopni.
#10 OFFLINE
Napisany 26 grudnia 2006 - 00:57
ale ja mam wyloty w masce, a chłodnicę chcę zabudować w tunel z cienkiej blachy tak żeby poietrze wpadalo p. pasem, przez chłodnicę i wypadało dziurą przy pompie ham. oraz wylotami w masce... więc nagrzewnica się przyda... mam już nawet na oku pewnego bisa na części
Nie ma zakretow, nie ma zabawy
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
chłodzenie 1.1 w 126p |
SWAP Center | krycha1996 |
|
|
|
chłodzenie |
SWAP Center | arek |
|
|
|
Chłodzenie |
SWAP Center | Magic |
|
|