Skocz do zawartości


Zdjęcie

Chłodzenie!!!


14 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   skamils

skamils

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 214 postów
    • :

Napisany 25 grudnia 2006 - 19:38

Mam problem bo w mojej 900 chłodnica jest umieszczona z tyłu jest to moim zdaniem mało wydajny pomysł. Mam juz nowa chłodnice z z VW która powedruje do przodu ale mam problem jakie przewody zastoswac i któredy je puscic??

#2 OFFLINE   nermack

nermack

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 713 postów
    • Time Online: 16g 27m 42s

Napisany 25 grudnia 2006 - 20:36

Ja proponuje gumowe puscic przez auto lub miedziane ewentualnie z nierdzewki pod samochodem. to którędy je puscisz wedlug mnie nie ma duzego znaczenia :wink:

z jakiego vw masz chłodnice :?:

był 126p - 903ccm SPi [*]15.10.2007r
 

jest

BMW E46 330D 

126p elx 1,2mpi in progress...

03ebb3e7446e720e.jpg


#3 OFFLINE   Sobi

Sobi

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 171 postów
    • :

Napisany 25 grudnia 2006 - 20:51

Ja zrobię coś takiego...

Puszczę miedziane rurki 25mm tunelem lub przy nim, nie potrzebny bedzie nawiew cieplego powietrza z silnika więc tamtędy wypuszcze przewody gumowe połączone z tymi rurkami, prowadzące do pompy wody. Z przodu trzeba będzie pokombinować i pociąć trochę, ale też gumowe przewody do samej chłodnicy. Z przodu zagości chłodnica ze Skody 120 z wiatrakiem... tyle z planów... zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce, niedługo ruszam z pracą
Dodany obrazek

Nie ma zakretow, nie ma zabawy ;)

#4 OFFLINE   skamils

skamils

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 214 postów
    • :

Napisany 25 grudnia 2006 - 21:36

Sobi pomysł extra ale co do puszczania przewodów wnetrzem rozmawiałem z wieloma osobami i maja rózne zdania. Najgorsze co jest podobno to w ciepe letnie dni i nie tylko jest strasznie ciepło. :(

Ja dalej nie mam patetu na to mysle jak je dac moze puszcze je pod autem z miedzi ale problemem jest to ze moge uszkodzic chociaz we wnetrzu podobnie jest mozna miec bardzo goraczy prysznic.

Jezeli ktos miał by jakies fotki jak puszcza sie przewody pod autem i jak wchodza do bagaznika to byłbym wdzieczny.

Powodzenia swapowicze!!!

#5 OFFLINE   Sobi

Sobi

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 171 postów
    • :

Napisany 25 grudnia 2006 - 22:46

Ja boję się puścić pod autem bo różne przygody miałem.... a puszczając je w środku zabuduję ja dodatkową blachą/osłoną, przykryje wykładzinką... powinno trochę odizolować :wink:
Dodany obrazek

Nie ma zakretow, nie ma zabawy ;)

#6 OFFLINE   skamils

skamils

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 214 postów
    • :

Napisany 25 grudnia 2006 - 23:24

Sa takie specjalne wygłuszenia zakładaja to czesto do ogrzewania centralnego mozna nad tym pomyslec i tym rurki owinac. Ale czy to pomoze nie wiem :(

#7 OFFLINE   Sobi

Sobi

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 171 postów
    • :

Napisany 25 grudnia 2006 - 23:33

wiem chyba o co ci chodzi... taka szara otulina.. tylko to jest po to zeby rura jak jest zalana betonem kiedy pracuje pod wpływem zmiany temperatury nie kruszyła betonu taka dylatacja, nie wiem jak to się sprawdza pod względem izolacji termicznej, ale zajmuje niestey dużo miejsca :?
Dodany obrazek

Nie ma zakretow, nie ma zabawy ;)

#8 OFFLINE   HNT

HNT

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 16 postów
    • :

Napisany 25 grudnia 2006 - 23:35

Ja myśle zastosowac sprawdzone rozwiazanie ze skody 105/120
po prostu puszcze miedz pod autem, ale zeby nie uszkodzic rur, to zabuduje je alu płyta, tuz pod tunelem, w sumie przetłoczenia podłogi pod fotelami tez sa dosc nisko, wiec nie powinno byc problemow...
chłodnice zastosuje poczatkowo z bmw 318 - ma rurki rdzenia nie okragłe , lecz profilowane- jak skrzydla samolotu i jest ich raz tyle (pewnie dlatego ze zamiast elektrycznego wentylatora w bmw jest visco na wale) i jest o wiele wydajniejsza niz inna o tych samych gabarytach. :)
oczywiscie wentylator elektryczny bedzie,
oczywiscie instalacja nagrzewnicy bedzie z Bisa, wraz z wewn. konsolka...
silnik za plecami, napęd na tył, zwrotność, prawie jak F-18 :P

#9 OFFLINE   ziomal

ziomal

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 367 postów
    • :

Napisany 26 grudnia 2006 - 00:51

u mnie są poprowadzone gumowe rury w aucie i powiem wam ze same rury nie powodują ze jest tak ciepło w aucie najgorsze jest jak załancza sie wentylator na chłodnicy to wtedy całe gorące powietrze idzie do środka do kabiny wtedy jest masakra. Nagrzewnica według mnie kompletnie nie potrzebna bo jak chcesz mieć ogrzewanie na zime to przysłonisz częściowo chłodnice i jak sie zagrzeje włancza wentylator który dmucha ciepłe powietrze do srodka i jest upał u mnie było niekiedy nawet po 50 stopni.

#10 OFFLINE   Sobi

Sobi

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 171 postów
    • :

Napisany 26 grudnia 2006 - 00:57

ale ja mam wyloty w masce, a chłodnicę chcę zabudować w tunel z cienkiej blachy tak żeby poietrze wpadalo p. pasem, przez chłodnicę i wypadało dziurą przy pompie ham. oraz wylotami w masce... więc nagrzewnica się przyda... mam już nawet na oku pewnego bisa na części :twisted:
Dodany obrazek

Nie ma zakretow, nie ma zabawy ;)

#11 OFFLINE   nermack

nermack

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 713 postów
    • Time Online: 16g 27m 42s

Napisany 26 grudnia 2006 - 08:28

Ja bede miał puszczone rury pod autem :wink: Jedynie do nagrzewnicy pójda gumowe przez środek auta

był 126p - 903ccm SPi [*]15.10.2007r
 

jest

BMW E46 330D 

126p elx 1,2mpi in progress...

03ebb3e7446e720e.jpg


#12 OFFLINE   Sobi

Sobi

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 171 postów
    • :

Napisany 26 grudnia 2006 - 12:20

macie może jakieś fotki, jak wyglądają rurki pod autem?? cały czas nie mogę się jakoś przekonać do tego pomysłu, ale nie mówie nie...
Dodany obrazek

Nie ma zakretow, nie ma zabawy ;)

#13 OFFLINE   nermack

nermack

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 713 postów
    • Time Online: 16g 27m 42s

Napisany 26 grudnia 2006 - 12:43

Hmmm....
jutro jade do kolegi swapowac mojego parcha to porobie fotki bo on ma puszczone rury pod autem.

był 126p - 903ccm SPi [*]15.10.2007r
 

jest

BMW E46 330D 

126p elx 1,2mpi in progress...

03ebb3e7446e720e.jpg


#14 OFFLINE   Sobi

Sobi

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 171 postów
    • :

Napisany 26 grudnia 2006 - 12:58

było by miło... z góry dzięki
Dodany obrazek

Nie ma zakretow, nie ma zabawy ;)

#15 OFFLINE   shirkan

shirkan

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 140 postów
    • :

Napisany 27 lipca 2008 - 01:43

ja mam pod autemale szczerze to zastanawiam sie nad pzeniesieniem ich do srodka bo juz pare razy na polnej drodze poczylem ze slizgam ryreczkami :P:P
jade szybciej niż mój anioł stróż potrafi latac



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.