Obrotomierz z 4-cylindowego silnika, jak przerobić?
Started By
Kolbe
, 17 lis 2006 20:21
61 odpowiedzi na ten temat
#55 OFFLINE
Napisany 20 kwietnia 2012 - 20:20
mam pytanie bo wyczytałem ze trzeba dolutować przewod od obrotka do biało czarnego kabelka w cewce, ja takiego nie mam mam 2 czarne. Natomiast na obrotku mam symbole: najniżej "1" wyżej "+12V" a najwyzej trzy kreski" gdzie i jak je podłączyć
1989 Polski Fiat 126 BIS 700 sleeper
#56 OFFLINE
Napisany 20 kwietnia 2012 - 20:34
+12v podłączasz po zapłonie, te trzy kreski to zapewne uziemienie czyli "-" minus słownie , a "1" to sygnał, zapewne masz nanoplex, więc jeden z tych czarnych przewodów co dochodzą do cewki ma stały +12v po przekręceniu stacyjki, drugi to sygnałowy podawany z nano, dokładniej rzecz biorąc z 7 pinu.
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Problemy z obrotomierzem z ccs |
Stylistyka | Maluchomaniaq |
|
|
|
Jak prawidłowo zrobić SWAPa w BISieswap, 126, bis |
SWAP Center | Fifi |
|
|
|
Dziwny odgłos z silnika, nierówna praca |
Mechanika | skrobi43 |
|
|
|
Jak ustawić zapłon elx |
Mechanika | kzh600 |
|
|
|
Nierowna praca silnika elegant |
Mechanika | kzh600 |
|
|