teraz już mogę się pochwalić wyglądem mojego silnika oraz zamontowanym ogrzewaniem (Ci co byli na zlocie w sierpniu to widzieli)
podczas zimy czeka go kapitalny
no to oceniajcie czy może być
nadszedł czas na ujawnienie się w pełni oraz pokazanie w całości swojego auta, a więc:
1) to ja - zdjęcie zrobione na zlocie - po prawej w niebieskiej koszulce (mam nadzieję, że nie naruszam praw autorskich )
2) zdjęcia mojego auta też są ze zlotu:
3) silnik i ogrzewanie już są więc ich nie wrzucam
4) zegary i cały kokpit:
5) wylot ciepłego powietrza:
6)oświetlenie drzwi - aby w nocy jak otworzę drzwi nikt mi ich nie zabrał
7) zmienione oświetlenie wnętrza - przynajmniej teraz coś widać
oświetlenie silnika, aby w nocy na drodze można było chociaż coś sprawdzić:
9) oświetlenie bagażnika - też w nocy przyjamniej coś widać oraz zdjęcie tapicernki w bagażniku:
10) oraz druga skrzynka bezpieczników - miałem dość ciągłego przegrzewania się bezpiecznków( tuż przy osłonie prawego reflektora)
no to teraz oceniajcie - podam się każdej krytyce
następne zdjęcia po tym jak zrobię coś nowego
Mój silniczek i cała reszta - nowe zdjęcia - 21/11/2006
Started By
tomaszko
, 02 lis 2006 14:37
5 odpowiedzi na ten temat
#6 OFFLINE
Napisany 03 listopada 2006 - 08:03
miejscowość w profilu już poprawiłem ,
natomiast ogrzewanie:
1) odcięte kolanko z obudowy (z termostatem)
2) usuniete przedłużenie metalowe pod spodem samochodu
3) wstawiona dmuchawa tak sama jaka jest w bagażniku
4) dorbiony łącznik metalowy w miejscu gdzie wentylator zaciąga powietrze, aby móc połączyć przewodem gumowym.
5) odcięte kolanko ze starej obudowy silnika
6) dorobiona rura (ta za rurą od tłumika.
7) dalszy ciąg zrobiony na gumowych rurach (pod spodem samochodu)
wstawiona kratka z poloneza w tunel (trójkąt na tunel)
z elektryką jest tak, że ja mam zrobioną drugą skrzynkę bezpieczików i przeciągniętą 4 żyłową wiązkę przewodów przez cały samochód z resztą już ją mam wykorzystaną.
przełącznik mam zamontowany w liczniku.
pomysł na to zaczerpnięty jest w zeszłym roku z forum fiat126 lecz z innym wykonaniem w ubiegła zimę, więc moge już powiedzieć, że wentylator wytrzymuje to i nic się nie topi nawet w lecie.
fotki kokpitu zrobię po skończeniu podświetlania zegarów (na zielono)
natomiast ogrzewanie:
1) odcięte kolanko z obudowy (z termostatem)
2) usuniete przedłużenie metalowe pod spodem samochodu
3) wstawiona dmuchawa tak sama jaka jest w bagażniku
4) dorbiony łącznik metalowy w miejscu gdzie wentylator zaciąga powietrze, aby móc połączyć przewodem gumowym.
5) odcięte kolanko ze starej obudowy silnika
6) dorobiona rura (ta za rurą od tłumika.
7) dalszy ciąg zrobiony na gumowych rurach (pod spodem samochodu)
wstawiona kratka z poloneza w tunel (trójkąt na tunel)
z elektryką jest tak, że ja mam zrobioną drugą skrzynkę bezpieczików i przeciągniętą 4 żyłową wiązkę przewodów przez cały samochód z resztą już ją mam wykorzystaną.
przełącznik mam zamontowany w liczniku.
pomysł na to zaczerpnięty jest w zeszłym roku z forum fiat126 lecz z innym wykonaniem w ubiegła zimę, więc moge już powiedzieć, że wentylator wytrzymuje to i nic się nie topi nawet w lecie.
fotki kokpitu zrobię po skończeniu podświetlania zegarów (na zielono)