Nagrzewnica z BISa w 126p
Started By
Kjub
, 29 paź 2006 16:47
19 odpowiedzi na ten temat
#7 OFFLINE
Napisany 29 października 2006 - 19:22
Woda w układzie zamkniętym może płynąć bez żadnego urządzenia pompowego. A wszystko to dzięki wykorzystaniu zjawiska zmiany gęstości wody wywołanej zmianą jej temperatury
Zjawisko to wykorzystuje się w ogrzewaniu wodnym grawitacyjnym w budynkach mieszkalnych.
Zjawisko to wykorzystuje się w ogrzewaniu wodnym grawitacyjnym w budynkach mieszkalnych.
#8 OFFLINE
Napisany 29 października 2006 - 20:11
słyszałem kiedys o jakims patecie ze ktos miał rury od tłumika oplecione miedzianymi rurkami wypełnionymi płynem chłodniczym i podpiete po nagrzewnice
podkreslam ze tylko tak słyszałem, nie widziałem tego
pomys całkiem niezły do cywilnego maluszka z wykonaniem moze byc troche gorzej
jeszcze jeden pomysł jaki mi przychodzi do głowy to zastosowanie chłodnicy oleju jako nagrzewnicy albo nagrzewnicy jako chłodnicy oleju
wkoncu olej w silnikach maluchowskich osiaga naprawede wysokie temperatury wiec czemu tego nie sporzytkowac
jest jedem - i jedna nie wiedoma
- drastycznie zwiekszy sie pojemnosc układu olejenia
niewiadomo czy pompa oleju wyda i jak to podłaczyc
podkreslam ze tylko tak słyszałem, nie widziałem tego
pomys całkiem niezły do cywilnego maluszka z wykonaniem moze byc troche gorzej
jeszcze jeden pomysł jaki mi przychodzi do głowy to zastosowanie chłodnicy oleju jako nagrzewnicy albo nagrzewnicy jako chłodnicy oleju
wkoncu olej w silnikach maluchowskich osiaga naprawede wysokie temperatury wiec czemu tego nie sporzytkowac
jest jedem - i jedna nie wiedoma
- drastycznie zwiekszy sie pojemnosc układu olejenia
niewiadomo czy pompa oleju wyda i jak to podłaczyc
#9 OFFLINE
Napisany 29 października 2006 - 23:46
a widzisz demon czysta fizyka, czytaj i się ucz... jacq Ci to bardzo dobrze wytłumaczył jak mówie wszystko się da zarobić a Ty to zaraz druciarstwem nazywasz, czasami wystarczy pomysł. A co do wykorzystania oleju do ogrzewania to nie bardzo mi się to widzi ponieważ obieg oleju mógł by mieć problemy ze złapaniem ciśnienia.
#10 OFFLINE
Napisany 30 października 2006 - 01:08
wedlug mnie za duza zezba w gownie po pierwsze trzeba by na goraco nawinac przewody miedziane na rury tlumika po 2 wyszstko ladnie umiejscowic po 3 kasa za miedziane rurki po 4 jesli byl by to obieg wody to ja zycze powodzenia pierwszy mrozik i czekamy az calutenki uklad odmarznie by cos zaczelo sie ruszac to ja wole czapke i szalik i 2 wentylatory w tunelu
#11 OFFLINE
Napisany 30 października 2006 - 07:59
A nie pomysleliscie, ze jak bedzie owinieta rura wydechowa tymi miedzianymi, to przeciez raz rurka miedziana bedzie wyzej raz nizej i tutaj idzie cała wasza teoria o grawitacyjnym ogrzewaniu. Woda sama bez pompy nie przeplynie takiego ślimaka.
Ale kombinujcie ;p Ja mam bisa i nie musze sie o to martwić
Ale kombinujcie ;p Ja mam bisa i nie musze sie o to martwić
#13 OFFLINE
Napisany 30 października 2006 - 12:12
najprosciej do tego ukladu dorzucic zwykla przeplywowa pompe wodna naprzyklad elektryczna i trzeba by jeszcze zalozyc jakas chlodnice zeby wode schlodzic najlepiej przed samym wydechem bo jak ciagle bedziemy wode grzac to w koncu sie zagotuje i bedzie dupa sama nagrzewnica moze niewydolic na odprowadzanie takiej ilosci ciepla zeby nie gotowalo wody a druga sprawa cos musi cieplo odprowadzac jak nie bvedziemy grzali w aucie generalnie wszytko wykonalne tylko pytanie po co ?? przeciez mozna nagrzac w bolcu innym latwiejszym i tanszym sposobem nalezy tylko przyjzec sie calemu kanalowi doprowadzajacemu cieple powietrze do srodka i usunac jego niedoskonalosci
Moc jest bogiem Predkosc nalogiem
#15 OFFLINE
Napisany 30 października 2006 - 21:36
najlatwiej ogrzewanie poprawic wycinajac cala tylna czesc oblachowania z termostatem wlacznie we wnetrzu auta wypitolic wszytkie tapicerki bitgumy i inne scierwa i jezdzac nie schodzic ponizej 3tys obr/min sciana grodziowa tak ladnie sie nagrzewa zer robi za wielki kaloryfer
Moc jest bogiem Predkosc nalogiem
#16 OFFLINE
Napisany 30 października 2006 - 21:54
jezeli chodzi o patent z nagrzewnica z bisa to powiem tak zeby nie robic druciarstwa wokol tlukima to zrobic zarazem chlodzenie oleju czyli w miske olejowa wlutowac rurke taka zeby bylo jakis slimak albo cos z dwoma wyjsciami za miske do tych wyjsc podlaczyz weze od nagrzewnicy i gitere przeciez olej w maluszku nagrzewa sie do takich temperatur ze spokojnie mozna tak grzac
#17 OFFLINE
Napisany 30 października 2006 - 22:36
tylko jaka pompke zastosowac zeby ten olej przetoczyc
#18 OFFLINE
Napisany 31 października 2006 - 01:10
no jak to jaka ?? swykla maluchowska powinna wystarczyc jesli obsluguje ona dodatkowy obieg jaki jest chlodniaca oleju to mozna by zaesperymentowac z ogrzewaniem ale ja nadal uwazam ze to ejst zbedna rzezba i lepiej kupic jak o sie tam nasyuwalo wabasto czy cos takeigo
#19 OFFLINE
Napisany 31 października 2006 - 13:38
wiadomo ze webasto jest napewno lepsze
ale webasto pali benzyne wiec wnioski nasowaja sie same
ale webasto pali benzyne wiec wnioski nasowaja sie same
#20 Gość_Demon126p_*
Napisany 31 października 2006 - 16:50
Webasto z zaporożca podobno dawało niezle w palnik i było montowane z przodu autka.Ale przy porobionym silniku litr czy dwa w zimie dodatkowo...nie wiem czy każdemu będzie sie podobac.
Lepiej zrobic patent z dmuchawą i termostatem.Musel ma cos takiego u siebie i ja zamierzam tez wykonac coś takiego.
Lepiej zrobic patent z dmuchawą i termostatem.Musel ma cos takiego u siebie i ja zamierzam tez wykonac coś takiego.
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
2022.08.12 - 18 Ogólnopolski Zlot Fiata 126p, Sochaczew |
Relacje ze zlotów/spotów/rajdów | m.a.x.x. |
|
|
|
2017.08.11 - 14 Ogólnopolski Zlot Fiata 126p, Sochaczew |
Relacje ze zlotów/spotów/rajdów | m.a.x.x. |
|
|
|
Cichy & Fiat 126p FL |
Teraz My! | ptrcichy |
|
|
|
Posiadam części do 126p Wyprzedaż magazynu ! |
Usługi | Piotr FOKUS |
|
|
|
brak iskry swap126p |
SWAP Center | krycha1996 |
|
|