Jump to content


Photo

Przycisk


19 replies to this topic

#1 OFFLINE   szczaw

szczaw

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 136 posts
    • :

Posted 06 June 2008 - 08:59

Zastanawiam się nad przerobieniem tak aby niewielki przełącznik włącza zapłon, a na przycisk (duży, czerwony z napisem START) odpalał. Tylko nie jestem pewien jak dokładnie kable pociągnąć i nie mogę znaleźć odpowiedniego przycisku, wszystkie jakie znajduje są typu ON/OFF. Poza tym przydało by się jakieś dodatkowe zabezpieczanie, w typie odcięcia zapłonu.
Macie jakieś pomysły?

#2 OFFLINE   Grociu

Grociu

    Master

  • Member
  • 784 posts
    • Time Online: 2g 2m 13s

Posted 06 June 2008 - 10:25

A z kluczyka chcesz całkiem zrezygnować? A blokada kierownicy?

#3 OFFLINE   kupiec

kupiec

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 25 posts
    • :

Posted 06 June 2008 - 11:37

Jest to bajer który szybko sie nudzi a w dodatku jesli przesiadasz sie z innej fury do malca motasz sie jak po kilku piwach 8) żeby go odpalić. :lol:

#4 OFFLINE   szczaw

szczaw

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 136 posts
    • :

Posted 06 June 2008 - 12:17

Blokadę jakoś bym zdjął, choć zastanawiam się nad zostawienie stacyjki dla niepoznaki. Z jakiej innej fury? Maluch to mój jedyny, unikalny i niezastąpiony środek lokomocji (poza rowerem). A inni niech się martwią :P
A jeśli sie znudzi to wrócę do standardu, może jeszcze dam kolejny przycisk który będzie zapłon przestawiał, z normalnego na guzik i odwrotnie :D Poza tym w założeniach mam przerabiać tego malucha ile się da, więc jedna zmiana, może być zastąpiona następną.

#5 OFFLINE   Grociu

Grociu

    Master

  • Member
  • 784 posts
    • Time Online: 2g 2m 13s

Posted 07 June 2008 - 03:04

Możesz zamiast tego wstawić odpalanie z pilota.

#6 OFFLINE   szczaw

szczaw

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 136 posts
    • :

Posted 07 June 2008 - 09:48

Odpalanie z pilota jakoś nie bardzo mi pasuje, bo ze ssaniem była by zabawa, wole na razie coś prostszego.

#7 Gość_Franiu126p_*

Gość_Franiu126p_*
  • Guests

Posted 07 June 2008 - 10:00

Ma to jeszcze jeden minus - zabawnie jest jak chcesz się popisać przed znajomymi, a nieopatrznie zostawisz auto na biegu.... :lol:

#8 OFFLINE   Ekjonar

Ekjonar

    Master

  • Member
  • 733 posts
    • Time Online: 2g 39m 36s

Posted 07 June 2008 - 10:04

Please Login or Register to see this Hidden Content



Coś takiego mu zapodaj :lol:

#9 OFFLINE   Skalak_fsm

Skalak_fsm

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 555 posts
    • :

Posted 07 June 2008 - 10:18

No fajne ale co zrobić z trzema pozostałymi przyciskami:jeden do prądu, drugi starter a 3 pozostałe???

#10 OFFLINE   Ekjonar

Ekjonar

    Master

  • Member
  • 733 posts
    • Time Online: 2g 39m 36s

Posted 07 June 2008 - 10:37

Jak by ktoś mial st i sie pobawił z deską to czemu nie.

#11 Gość_Franiu126p_*

Gość_Franiu126p_*
  • Guests

Posted 07 June 2008 - 10:46

No fajne ale co zrobić z trzema pozostałymi przyciskami:jeden do prądu, drugi starter a 3 pozostałe???

Światła, włączenie halogenów u góry, włączenie halogenów u dołu ;-)

#12 OFFLINE   szczaw

szczaw

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 136 posts
    • :

Posted 07 June 2008 - 21:39

Właśnie, ja zawsze zostawiam na biegu i jeszcze bear locka mam, więc drętwa opcja. A ten panel całkiem, całkiem, dzięki za link do niego. Na pozostałe by coś się znalazło. Tylko cena trochę przytłacza, może jak się pobawię jakimś sprzętem sam coś podobnego stworze.
Ja w pierwotnym założeniu chciałem mniej więcej coś takiego zrobić

Please Login or Register to see this Hidden Content


Możecie podać jakieś sposoby dodatkowego zabezpieczenia zapłonu? Coś w stylu ukrytego przełącznika, itp. I jeszcze jaki kabelek przy stacyjce jest od czego. W grę raczej nie wchodzą jakieś dodatkowe kluczyki, bo w ogólnym założeniu mam pozbycie się jakichkolwiek kluczy (no może z wyjątkiem tego od korka baku), chce jeszcze centralny zamontować.

#13 OFFLINE   micha$

micha$

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 523 posts
    • :

Posted 08 June 2008 - 12:26

Ukryty przełącznik jest w innym temacie. A co do stacyjki to czerwony przewód jest do zapłonu. Pozostałe nie wiem ;)
Możesz sprawdzić w schemacie elektryki, z tym, że u mnie żaden kolor się nie pokrywał z tym co było na schemacie :?
Nie bój się zmiany na lepsze...

#14 OFFLINE   szczaw

szczaw

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 136 posts
    • :

Posted 08 June 2008 - 12:50

Wiem że jest w innym temacie, ale tam mowa o kluczyku, a ja tych chcę się pozbyć, zostawić tylko na awaryjne sytuacje (aku się wyładuje i nie będę mógł z centralnego otworzyć, czy coś takiego). Dobrze wiedzieć choć po co 1 kabel jest :), gdzieś widziałem rozpiskę, muszę poszukać w necie.
Właśnie, u mnie też przeważnie się nie pokrywają.

#15 OFFLINE   micha$

micha$

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 523 posts
    • :

Posted 08 June 2008 - 12:53

To przeczytaj sobie temat o tym "kluczyku" jak piszesz i zamiast niego wstaw sobie przełącznik.
Nie bój się zmiany na lepsze...

#16 OFFLINE   szczaw

szczaw

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 136 posts
    • :

Posted 08 June 2008 - 13:28

Już wiem jak to zrobić. Mam jeszcze pytanie o centralny, alarm i elektrycznie otwierane szyby. Gdzie mam to podpiąć? Nie mogę znaleźć na forum, a nie chce zaśmiecać nowym tematem. I co do szyb, to nie bardzo wiem jaki zestaw wybrać, aby go zmieścić.
I czy ktoś ma pomysł na zdjęcie blokady kierownicy? Ale coś nie typu, kręć na chama, wsadź rurkę i walnij w nią młotkiem, tylko taki bardziej kulturalny.

#17 OFFLINE   micha$

micha$

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 523 posts
    • :

Posted 08 June 2008 - 16:08

W sumie to by się przydał temat o centralnym i alarmie. Centralny i alarm podłączasz do kierunków, zasialania i do jakiegoś źródła dźwięku. Ja kierunki podłączyłem przy kostce łączącej przednią wiązkę z tylną.
Nie ma znaczenia jaki zestaw weźmiesz, bo wszystkie siłowniki są mniej więcej tej samej wielkości. Także problemu nie będziesz miał.

Na blokadach kierownicy się nie znam.
Nie bój się zmiany na lepsze...

#18 OFFLINE   krzysztofer00

krzysztofer00

    Master

  • Member
  • 1,058 posts
    • Time Online: 7g 51m 37s

Posted 08 June 2008 - 16:10

Blokadę jakoś bym zdjął

blokada jest razem ze stacyjką jak zdejmiesz stacyjkę to zdejmiesz blokadę :wink:
Dodany obrazek

#19 OFFLINE   szczaw

szczaw

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 136 posts
    • :

Posted 08 June 2008 - 17:21

Dzięki micha$
A co do blokady, to nie chce wymontowywać stacyjki z dwóch powodów.
1. Estetyczny, głupio by z dziurą przy kierownicy wyglądało, a kombinować z łataniem mi się nie chce.
2. Praktyczny, na wypadek gdyby mi się przyciski popsuły, a trzeba by było jakoś odpalić.
Dlatego chce wstawić/ukryć gdzieś dodatkowy przełącznik między przyciskami, a stacyjką, który mógł by od razu za zabezpieczanie robić gdyby miał 3 możliwe ustawienia.

#20 OFFLINE   Maddog126

Maddog126

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 1 posts
    • :

Posted 12 September 2008 - 16:24

dziurę po przycisku możesz możesz założyć bezproblemowo zaślepką po zapalniczce samochodowej, idealnie pasuje, ja tak mam zrobione,
przycisk mam na miejscu zapalniczki, (strasznie intryguje koleżanki gdy odwożę je do domu ;-D)
znów zapłon mam na cyberblacie, jednak planuje go gdzieś przenieś, myślałem pod kierownice w otwory na śruby



Dopisz w profilu skąd jesteś.. //Pimpq



Similar Topics Collapse

  Topic Forum Started By Stats Last Post Info






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.