Skocz do zawartości


Zdjęcie

swap 126 1.1 mpi elektryka

swap 126 el 1.1 mpi

32 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   manieqm997

manieqm997

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 15 postów
    • Time Online: 5g 32m 40s

Napisany 02 stycznia 2016 - 15:23

witam wszystkich, robie swapa na 1.1 mpi bo taki silnik mam .

silnik juz siedzi w malcu i teraz taka sprawa co z elektryka bo wszystko co znalazłem na forum nie pasuje schematy sa od punto a tam inne kolory kabli i komp jednowtyczkowy.

mogłby ktoś łopatologicznie opisac co do czego ? 

oraz do czego jest 2 wtyczka w komputerze z poucinanymi kablami ?

 

Tyle co wiem to chyba jest tak ale moge sie mylić:

czerwony stały +

pomarańczowy z czerwonym paskiem + po stacyjce

szaro- żółty kontrolka ciśnienia oleju

fioletowo czarny kontrolka ładowania

różowy gruby ??

 

a reszta ?

 

Please Login or Register to see this Hidden Content

 

Please Login or Register to see this Hidden Content

 

Please Login or Register to see this Hidden Content



#2 OFFLINE   Tomek84

Tomek84

    Master

  • Member
  • 994 postów
    • Time Online: 8d 16g 47m 55s

Napisany 02 stycznia 2016 - 18:24

Wywal tą instalację i wsadź od punto 1.2 mpi razem z kompem 
To steruje wszystkim , nawet pracą wentylatora 
Jest w Polsce chyba jeden maluch jeżdżący na tym osprzęcie 
 

Załączone pliki


Dodany obrazek

#3 OFFLINE   manieqm997

manieqm997

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 15 postów
    • Time Online: 5g 32m 40s

Napisany 02 stycznia 2016 - 18:37

wszystko bedzie pasować od punta 1.2 mpi ? i taka sprawa jeszcze jesli np dorwę kompa od 1.2 spi to pasuje do wtyku 1.2 mpi ?

albo wiązke z punto 1.2 spi to co wtedy ?



#4 OFFLINE   Tomek84

Tomek84

    Master

  • Member
  • 994 postów
    • Time Online: 8d 16g 47m 55s

Napisany 03 stycznia 2016 - 14:04

musisz mieć komputer od 1.2 mpi 
wiązka może być z 1.1 lub 1.2 spi ale będziesz musiał odciąć jedna wtyczkę od wtrysku i przylutować swoje cztery z instalacji od 1.1 mpi 


Dodany obrazek

#5 OFFLINE   manieqm997

manieqm997

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 15 postów
    • Time Online: 5g 32m 40s

Napisany 03 stycznia 2016 - 18:30

musisz mieć komputer od 1.2 mpi 
wiązka może być z 1.1 lub 1.2 spi ale będziesz musiał odciąć jedna wtyczkę od wtrysku i przylutować swoje cztery z instalacji od 1.1 mpi 

dobra lutowanie to nie jest żaden problem ale komp 1.2 mpi od punto / sieny /palio podejdzie na wtyk wiązki 1.1 spi ?



#6 OFFLINE   Tomek84

Tomek84

    Master

  • Member
  • 994 postów
    • Time Online: 8d 16g 47m 55s

Napisany 03 stycznia 2016 - 20:08

wtyczki są inne 
napisałem że oprócz kompa potrzebujesz jeszcze instalację silnika z punciaka
wiązka obojętnie czy będzie od 1.2 mpi czy 1.2 spi 
przy spi masz jeden wtrysk i musisz uciąć wtyczkę i przylutować 4 wtyczki ze swojej starej instalacji 


Dodany obrazek

#7 OFFLINE   manieqm997

manieqm997

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 15 postów
    • Time Online: 5g 32m 40s

Napisany 03 stycznia 2016 - 22:43

i o to mi chodziło no to na poszukiwania 1.2 spi/mpi wiazki z kompem z punto teraz bo juz nie moge patrzec jak bolid stoi niejeżdzący ;)



#8 OFFLINE   Tomek84

Tomek84

    Master

  • Member
  • 994 postów
    • Time Online: 8d 16g 47m 55s

Napisany 04 stycznia 2016 - 05:52

pamiętaj że komp bezwzględnie musi być od 1.2 mpi !


Dodany obrazek

#9 OFFLINE   Marcinb858

Marcinb858

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 530 postów
    • Time Online: 1d 15g 47m 37s

Napisany 04 stycznia 2016 - 18:37

Witam manieqm997 posiadam wiazke od sieny 1.2 mpi i kompa lecz komp zakodowany :( jesli Cię interesuje 


Dodany obrazek

#10 OFFLINE   manieqm997

manieqm997

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 15 postów
    • Time Online: 5g 32m 40s

Napisany 04 stycznia 2016 - 21:01

Witam manieqm997 posiadam wiazke od sieny 1.2 mpi i kompa lecz komp zakodowany :( jesli Cię interesuje 

pora odłożyć na to inne wydatki niestety na początek nowego roku ;)



#11 OFFLINE   DStage

DStage

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 5 postów
    • Time Online: 3g 2m 20s

Napisany 10 stycznia 2016 - 13:22

Ta wtyczka co do której masz problem to nie jest przypadkiem tak zwane "przednie złącze wiązki silnika"? a przynajmniej tak to się w seju SPI nazywało (w MPI powinno być takie samo lub bardzo podobne tak mi się wydaje). Po kolorach tak by wychodziło i trochę po wyglądzie tylko coś mało tych kabelków masz. W każdym razie opiszę to co obczaiłem nie dawno, może kolory przypasują.

 

1. Czerwony ( R ) -> Bendix rozrusznika

2. --- brak ---

3. Czerwono-Czarny (RN) -> obrotomierz / przekaźnik (nie pamiętam czy czerwony czy czarny, ten włączający pompę, lambdę cewki i zawór par paliwa)

4. Zielono-Biały (VB) -> kontrolka temperatury cieczy chłodzącej na desce

5. Szaro-Zielony (HV) -> ?

6. Czarny (N) -> masa

7. Pomarańczowy ( C ) -> +12V po stacyjce

8. Szaro-Żółty (HG) -> ciśnienie oleju (kontrolka na desce)

9. Biało-Czerwony (BR) -> check engine (kontrolka na desce)

10. --- brak ---

 

11. Czarno-Zielony (NV) -> +12V po przekaźniku np. do pompy paliwa

12. Fioletowo-Czarny (ZN) -> D+ wzbudzanie alternatora (przez kontrolkę na desce)

13. Biało-Niebieski (BA) -> czujnik wbicia wstecznego -

14. --- coś od klimy ---

15. --- brak ---

16. --- brak ---

17. --- brak ---

18. Czerwono-Niebieski (albo pomarańcz? RC) -> czujnik wbicia wstecznego +

19. --- brak ---

20. Różowy (S) -> +12V z akumulatora



#12 OFFLINE   manieqm997

manieqm997

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 15 postów
    • Time Online: 5g 32m 40s

Napisany 10 stycznia 2016 - 14:20

Ta wtyczka co do której masz problem to nie jest przypadkiem tak zwane "przednie złącze wiązki silnika"? a przynajmniej tak to się w seju SPI nazywało (w MPI powinno być takie samo lub bardzo podobne tak mi się wydaje). Po kolorach tak by wychodziło i trochę po wyglądzie tylko coś mało tych kabelków masz. W każdym razie opiszę to co obczaiłem nie dawno, może kolory przypasują.

 

1. Czerwony ( R ) -> Bendix rozrusznika

2. --- brak ---

3. Czerwono-Czarny (RN) -> obrotomierz / przekaźnik (nie pamiętam czy czerwony czy czarny, ten włączający pompę, lambdę cewki i zawór par paliwa)

4. Zielono-Biały (VB) -> kontrolka temperatury cieczy chłodzącej na desce

5. Szaro-Zielony (HV) -> ?

6. Czarny (N) -> masa

7. Pomarańczowy ( C ) -> +12V po stacyjce

8. Szaro-Żółty (HG) -> ciśnienie oleju (kontrolka na desce)

9. Biało-Czerwony (BR) -> check engine (kontrolka na desce)

10. --- brak ---

 

11. Czarno-Zielony (NV) -> +12V po przekaźniku np. do pompy paliwa

12. Fioletowo-Czarny (ZN) -> D+ wzbudzanie alternatora (przez kontrolkę na desce)

13. Biało-Niebieski (BA) -> czujnik wbicia wstecznego -

14. --- coś od klimy ---

15. --- brak ---

16. --- brak ---

17. --- brak ---

18. Czerwono-Niebieski (albo pomarańcz? RC) -> czujnik wbicia wstecznego +

19. --- brak ---

20. Różowy (S) -> +12V z akumulatora

dzięki , jutro spróbuje to pospinać jak napisałeś i zobaczymy co wyjdzie 



#13 OFFLINE   manieqm997

manieqm997

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 15 postów
    • Time Online: 5g 32m 40s

Napisany 12 stycznia 2016 - 14:43

mam jeszcze jeden problem , do czego wpiąć mase na komputer jak nie mam czarnego kabla ?



#14 OFFLINE   kirek

kirek

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 164 postów
    • Time Online: 1d 19g 40m 3s

Napisany 12 stycznia 2016 - 20:52

u mnie jest tak Wiązka punto 1.2 8v mpi Duża okrągła wtyczka łącząca wiązkę silnika z kabina. - czerwony gruby +12v na cewkę rozrusznika. - pomarańczowy gruby +12v po zapłonie. - brązowy gruby +12v pompa paliwem. -niebieski ciemny cienki to obrotomierz. -niebieski jasny to kontrolka wtrysku (marchewa). -szary z białym paskiem to wskaźnik temp. -szary z czarnym paskiem to wzbudzenie alternatora. -szary z żółtym paskiem to ciśnienie oleju. Opocz tego w wiazce jest jeszcze gruby czerwony kabel 5mm jest to +12v do akumulatora. Komputer steruje kontrolka wtrysku przez mase. Kontrolka musi miec +12v po zaplonie podpiete. Komp bez imobilazera:) może to ci pomoże



#15 OFFLINE   manieqm997

manieqm997

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 15 postów
    • Time Online: 5g 32m 40s

Napisany 12 stycznia 2016 - 21:05

u mnie jest tak Wiązka punto 1.2 8v mpi Duża okrągła wtyczka łącząca wiązkę silnika z kabina. - czerwony gruby +12v na cewkę rozrusznika. - pomarańczowy gruby +12v po zapłonie. - brązowy gruby +12v pompa paliwem. -niebieski ciemny cienki to obrotomierz. -niebieski jasny to kontrolka wtrysku (marchewa). -szary z białym paskiem to wskaźnik temp. -szary z czarnym paskiem to wzbudzenie alternatora. -szary z żółtym paskiem to ciśnienie oleju. Opocz tego w wiazce jest jeszcze gruby czerwony kabel 5mm jest to +12v do akumulatora. Komputer steruje kontrolka wtrysku przez mase. Kontrolka musi miec +12v po zaplonie podpiete. Komp bez imobilazera:) może to ci pomoże

 

to już wygrzebałem na forum wydrukowana nawet ksiazka postow heh, tylko gdzie wpiac mase ?



#16 OFFLINE   kirek

kirek

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 164 postów
    • Time Online: 1d 19g 40m 3s

Napisany 12 stycznia 2016 - 21:20

chodzi ci o ten czarny kabel który jest przy wtyczce dużej szerokiej do komputera? 



#17 OFFLINE   manieqm997

manieqm997

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 15 postów
    • Time Online: 5g 32m 40s

Napisany 12 stycznia 2016 - 21:27

chodzi ci o ten czarny kabel który jest przy wtyczce dużej szerokiej do komputera? 

 

czarne kable przy 2 wtyczce maja po 2 kablle w srodku



#18 OFFLINE   kirek

kirek

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 164 postów
    • Time Online: 1d 19g 40m 3s

Napisany 12 stycznia 2016 - 21:28

do karoserii, ale ide do aua zobaczyć bo dokładnie nie pamietam



#19 OFFLINE   manieqm997

manieqm997

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 15 postów
    • Time Online: 5g 32m 40s

Napisany 12 stycznia 2016 - 21:35

no u mnie w kostce aby tyle kabli jest



#20 OFFLINE   kirek

kirek

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 164 postów
    • Time Online: 1d 19g 40m 3s

Napisany 12 stycznia 2016 - 21:38

do kapa idzie duża szeroka wtyczka obok niej powinieneś mieć dwie małe jedna 2 pinowa a druga 3 pinowa i masa. masa do karoserii a drugi czarny kabel jest w tej 3 pinowej





Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście







Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: swap, 126, el, 1.1 mpi

IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.