Przyszedł czas na porting głowicy.Wszystkie prace z tym związane wykonywałem sam opierając się na materiałach w internetach.<br />A wiec:Poszerzona komora spalania w głowicy,powiekszone kanały wydechowe i wypolerowane na gładko,zgranie ich z kolektorami,wyczyszczenie kolektorów na błysk(w planach zrobienie kolektorów z nierdzewki o większej przepustowości pod tłumik)z kanałów ssących usunięte paprochy poodlewnicze,wylizane kanty i nierówności,polerka plus rysy poprzeczne.Skrócone prowadnice ssące na zero.plan głowici na 1,2mm.<br />Osiągi-1 bieg 40,2 bieg 65,3 bieg 100,4 bieg 115 ale nie sprawdzano jeszcze na maxa,ale te 120 to chyba max teraz.Silnik musi być jeszcze odetkany i "doładowany" powietrzem.Kilka fotek z prac.
ZOMO Bobek
Started By
PiotrAS85
, 09 paź 2015 18:45
30 odpowiedzi na ten temat