Po długiej przerwie wracam do projektu. Felgi nieruszane przeleżały ponad dwa lata. W tym tygodniu zdjąłem opony i zawiozłem BBS'y do specjalisty.
Please Login or Register to see this Hidden Content
Na początek sprawdził czy obręcze są proste - trzy były idealne, jedna wymagała delikatnego prostowania.
Please Login or Register to see this Hidden Content
Kolejnym etapem było roztaczanie piast i wstawienie stalowych tulei. Niestety poprzedni właściciel trochę nabroił i samo roztaczanie nie wchodziło w grę
Please Login or Register to see this Hidden Content
ostatni krok to przetoczenie rantów. Poprosiłem o to, ponieważ dwie felgi miały przetarcia, teraz wszystkie są jak z fabryki.
Please Login or Register to see this Hidden Content
Please Login or Register to see this Hidden Content
Czeka mnie jeszcze dobór śrub pływających, z ciekawości włożyłem starą szpilkę, zobaczcie jaka jest krótka:
Please Login or Register to see this Hidden Content
Pomierzyłem wszystko, standardowa śruba to
STOŻEK M12x1,5x27mm.
Do BBS potrzebuję stożkowych śrub pływających o długości 40-45mm
pytałem w lokalnych sklepach i wulkanizacjach, chcieli 15zł/sztukę,
na allegro znalazłem takie jak poniżej za 8zł/sztuka:
M12x1,5x42MM STOŻEK
Please Login or Register to see this Hidden Content
niestety śrub zabezpieczających przed kradzieżą o takich wymiarach nie znalazłem nigdzie
zaczynam się rozglądać za wentylami...