Świetnie wygląda teraz podobają mi się te pokrowce i gałka zmiany biegów. Mam ten sam problem z elektryką tylko że u mnie nie regularnie przygasają, wymienię regulator napięcia i dam znać czy coś dało, może i Tobie pomoże
Niebieski (27) FL '89 z Wrocławia :)
#22 OFFLINE
Napisany 30 kwietnia 2014 - 17:24
Oprócz tego pojawiły się lśniące klosze lamp tylnego zderzaka, z tym od oświetlenia tablicy włącznie
Z mechanicznych rzeczy pozostanie więc temat zwrotnic i sprzęgła.
PS: Gałkę zmiany biegów dorwałem w jednym ze sklepów z częściami do 126p
Są:
- Pomarańczowy (294) Fiat 126 600 '83
- Niebieski (27) Polski Fiat 126p 650E '89
- Wiśniowy (12) Polski Fiat 126p 600 ' 78
Były:
- Kremowy (05) Polski Fiat 126p 650E '90
- Żółty (246) Fiat 126 650E '84
- Błękitny (408) Polski Fiat 126p 650 '78
#23 OFFLINE
Napisany 02 maja 2014 - 13:07
No i efekt bardzo pozytywny , ta gałka powiedziałbym jest unikatowa , kołpaki też mi się podobają .
Działaj ze zwrotnicami żebyś do zlotu się wyrobił
Jest:
Fiat 126p - 1986
Fiat 126p. - 1984
był:
Fiat 126elx - 2000 (2012-2017)
Fiat 126p - 1981 ( 2003 )
Fiat 126p - 1984 ( 2000-2002)
Fiat 126p - 1985 ( 2001-2006 )
Fiat 126p - 1993 ( 2015 dawca )
Fiat 126fl - 1994 (2015 dawca )
Fiat 126el - 1995 ( 2012-2013 )
Fiat 126el - 1996 ( 1999-2000 )
Fiat 126el - 1997 ( 2013 )
Fiat 126p - 1993 (2016-2017)
Fiat 126el. - 1999. (2018-2019)
#24 OFFLINE
Napisany 03 maja 2014 - 15:00
Zwrotnic nie zdążyłem zrobić na zlot - ale napewno zajmę się nimi jeszcze w tym tygodniu Czekam też na nowy regulator pracy wycieraczek oraz nową półkę pasażera i autko powinno być skończone jak na razie
Są:
- Pomarańczowy (294) Fiat 126 600 '83
- Niebieski (27) Polski Fiat 126p 650E '89
- Wiśniowy (12) Polski Fiat 126p 600 ' 78
Były:
- Kremowy (05) Polski Fiat 126p 650E '90
- Żółty (246) Fiat 126 650E '84
- Błękitny (408) Polski Fiat 126p 650 '78
#25 OFFLINE
Napisany 07 maja 2014 - 18:16
No, niebieski 126p doczekał się dzisiaj nowych zwrotnic (od razu zrobiłem komplet), odżył także pierwszy stopień wycieraczek - a to za sprawą nowego regulatora ich pracy. Przy okazji wyregulowałem mechanizm i w końcu przestały się zacinać w połowie szyby
Czekam już tylko na nową pólkę pasażera i razem z jej wymianą maluszek dostanie też radio blaupunkt z epoki wraz z nowym głośnikiem.
Są:
- Pomarańczowy (294) Fiat 126 600 '83
- Niebieski (27) Polski Fiat 126p 650E '89
- Wiśniowy (12) Polski Fiat 126p 600 ' 78
Były:
- Kremowy (05) Polski Fiat 126p 650E '90
- Żółty (246) Fiat 126 650E '84
- Błękitny (408) Polski Fiat 126p 650 '78
#26 OFFLINE
Napisany 12 maja 2014 - 12:19
Pierwsze 3500 km niebieskim 126p za mną. Niestety nie wszystko okazało się być ok. Silnik mimo potencjalnie niewielkiego przebiegu i niedawnego kompleksowego uszczelnienia najwyraźniej jest na wykończeniu - cały stan oleju pochłania w mniej więcej w 750km. Do tego wciąż nie udało się znaleźć przyczyny dość mocnej wibracji na wolnych obrotach - podejrzewam że w tej sytuacji to coś poważnejszego będzie Chyba pora zacząć rozglądać się za innym silnikiem
Spalanie miał na trasie w granicach 5 - 5,2, w mieście przy dość dynamicznej jeździe 6 - to dużo czy w normie? Kremowym kiedyś udało mi się osiągnać wynik 4,6 na trasie.
Są:
- Pomarańczowy (294) Fiat 126 600 '83
- Niebieski (27) Polski Fiat 126p 650E '89
- Wiśniowy (12) Polski Fiat 126p 600 ' 78
Były:
- Kremowy (05) Polski Fiat 126p 650E '90
- Żółty (246) Fiat 126 650E '84
- Błękitny (408) Polski Fiat 126p 650 '78
#27 OFFLINE
Napisany 05 czerwca 2014 - 17:22
Się dzieje - kolejne nowe nabytki już czekają na zamontowanie Stary układ kierowniczy już definitywnie się kończy - w tym tygodniu do jednej rozwalonej końcówki i rozregulowanej przekładni dołączyła druga rozwalona końcówka i stuka w obie strony przy każdym większym skręcie
Przekładnia jest produkcji włoskiej (mam nadzieję, że dobra?), końcówki Mototechniki, a wałek kolumny to oryginał z BISa.
Ponadto po tygodniu walki z silnikiem okazało się że jednak bedzie żył. Po ponowniej regulacji zaworów, wyczyszeniu platnek oraz gaźnika nagle okazało się, że jest w nim potencjał. Pozostało uszczelnienie wału korbowego od strony sprzęgła, bo najpewniej to tamtędy w zastraszającym tempie ucieka mi olej. W każdym razie cała pokrywa sprzęgła jest zalana.
Niedługo więcej fotek, bo zmian w moim pięknym autku jest jeszcze kilka
Są:
- Pomarańczowy (294) Fiat 126 600 '83
- Niebieski (27) Polski Fiat 126p 650E '89
- Wiśniowy (12) Polski Fiat 126p 600 ' 78
Były:
- Kremowy (05) Polski Fiat 126p 650E '90
- Żółty (246) Fiat 126 650E '84
- Błękitny (408) Polski Fiat 126p 650 '78
#28 OFFLINE
Napisany 05 czerwca 2014 - 21:26
Też montuje taki sprzęcik. Daj znać jak zamontujesz czy wałek kolumny z bisa jest odpowiedniej długości. I jak możesz to podaj jego długość.
Mój mały szatan http://www.terytoriu...6p-fl-by-robix/
#30 OFFLINE
Napisany 09 czerwca 2014 - 14:33
Jak widać w końcu zamontowałem fabrycznie nowe zderzaki P4 (tylny jest oryginalny fiata, przedni to zamiennik). Moim zdaniem w połączeniu z tylnym spojlerem wygląda to zdecydowanie lepiej Pojawiło się też trzecie światło STOP produkcji WESEM oraz odpowiednio zmodyfikowany licznik z BIS-a (zmieniłem szybki kontrolek na wersję z FL oraz ustawiłem właściwy przebieg). Niedługo podłączę także wskaźnik temperatury
Też montuje taki sprzęcik. Daj znać jak zamontujesz czy wałek kolumny z bisa jest odpowiedniej długości. I jak możesz to podaj jego długość.
Długość całkowita wałka - 38,5 cm, długość tulei głównej (mierzonej od miejsc, w którym wchodzi w krzyżaki) 26,5 cm. Było niedawno o tym na forum - wałek z BIS-a musi pasować - jeśli nie to znaczy że przekładnia jest źle zamontowana. Podejrzewam, ze najprościej jest skopać miejsce w którym ma znaleźć się nowy otwór przez ścianę grodziową. Przez co sama przekładnia znajdzie się pod złym kątem, co z kolei spowoduje, że wałek, który powinien pasować bez problemu, okaże się za krótki. Zreszą moim skromnym zdaniem cięcie standardowego wałka i jego amatorskie przedłużanie to nieporozumienie. Ja takim rozwiązaniom mówię zdecydowane NIE. Odrobina cierpliwości i oryginalny wałek z BIS-a w dobrym stanie wciaż jest do zdobycia A sądząc po skarbach jakie czasami znajduje się mocno zakurzone w niektórych sklepach motoryzacyjnych nowy też pewnie można jeszcze trafić
Są:
- Pomarańczowy (294) Fiat 126 600 '83
- Niebieski (27) Polski Fiat 126p 650E '89
- Wiśniowy (12) Polski Fiat 126p 600 ' 78
Były:
- Kremowy (05) Polski Fiat 126p 650E '90
- Żółty (246) Fiat 126 650E '84
- Błękitny (408) Polski Fiat 126p 650 '78
#31 OFFLINE
Napisany 09 czerwca 2014 - 21:26
Dzięki za info. I powodzenia w dalszych pracach nad autkiem i do zobaczenia na drodze
Mój mały szatan http://www.terytoriu...6p-fl-by-robix/
#32 OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2014 - 12:44
Myślę też o tym...
http://www.tomczesci...ning-obejmy.htm
...tylko mam pytanie - czym różni się Michael z jedną końcówką od tego z dwiema?
Są:
- Pomarańczowy (294) Fiat 126 600 '83
- Niebieski (27) Polski Fiat 126p 650E '89
- Wiśniowy (12) Polski Fiat 126p 600 ' 78
Były:
- Kremowy (05) Polski Fiat 126p 650E '90
- Żółty (246) Fiat 126 650E '84
- Błękitny (408) Polski Fiat 126p 650 '78
#33 OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2014 - 15:02
Dźwiękiem.A jak już miałbym kupować Michaiła,to tylko na małej,STkowej puszce,bo ponoć te na puszce FLa brzmią teraz jak seria.
Zapraszam
#34 OFFLINE
Napisany 22 czerwca 2014 - 13:03
Są:
- Pomarańczowy (294) Fiat 126 600 '83
- Niebieski (27) Polski Fiat 126p 650E '89
- Wiśniowy (12) Polski Fiat 126p 600 ' 78
Były:
- Kremowy (05) Polski Fiat 126p 650E '90
- Żółty (246) Fiat 126 650E '84
- Błękitny (408) Polski Fiat 126p 650 '78
#36 OFFLINE
Napisany 23 czerwca 2014 - 12:57
Są:
- Pomarańczowy (294) Fiat 126 600 '83
- Niebieski (27) Polski Fiat 126p 650E '89
- Wiśniowy (12) Polski Fiat 126p 600 ' 78
Były:
- Kremowy (05) Polski Fiat 126p 650E '90
- Żółty (246) Fiat 126 650E '84
- Błękitny (408) Polski Fiat 126p 650 '78
#38 OFFLINE
Napisany 23 czerwca 2014 - 19:20
Akurat szła taka seria (DW ***WR, potem DW ***WW), wystarczyło sobie tylko wcześniej zaklepać u kierownika
Są:
- Pomarańczowy (294) Fiat 126 600 '83
- Niebieski (27) Polski Fiat 126p 650E '89
- Wiśniowy (12) Polski Fiat 126p 600 ' 78
Były:
- Kremowy (05) Polski Fiat 126p 650E '90
- Żółty (246) Fiat 126 650E '84
- Błękitny (408) Polski Fiat 126p 650 '78
#39 OFFLINE
Napisany 23 czerwca 2014 - 22:09
Dużo sie płaci za takie tablice?? Jak tam montaż maglownicy?
Mój mały szatan http://www.terytoriu...6p-fl-by-robix/
#40 OFFLINE
Napisany 23 czerwca 2014 - 22:58
Słuchajcie, to są najzwyklejsze tablice Po prostu miałem odłożone z puli te z numerem 126cośtam w oczekiwaniu aż zarejestruję swoje auta Jak rejestrowałem kremowego to szła seria #DW ***WR, to poprosiłem o odłożenie #DW 126WR, jak rejestrowałem niebieskiego to szła #DW ***WW i też mi odłożyli zawszasu. Czy teraz już wszystko jasne?
Przekładnia już zamontowana, chociaż nie obyło się bez przygód. Przede wszystkim okazało się, że wspornik nie jest idealnie pośrodku (jeśli by był to wtedy wałek z BIS-a by nie pasował), przez co w jedną stronę jest lepszy skręt, a w drugą gorszy Aby rozwiązać ten problem chcę z jednej strony założyć dłuższą końcówkę kierowniczą, przez co listwa zębata też będzie asymetrycznie (ale przy jeździe na wprost będzie z obu stron miała taką samą długość), co powinno pomóc. Będę się tym zajmował w tym tygodniu. Ale ogólnie jestem jak najbardziej na tak, bo auto nareszcie zaczęło się słuchać kierownicy i nie jest już tak wrażliwe na boczne podmuchy wiatru
Przy okazji przybyły nowe przewody, cylinderki oraz pompa hamulcowa wraz z płynem DOT-3 i auto w końcu przestało ściągać w prawo lub lewo przy hamowaniu. Zaś nowy pedał sprzęgła (z BIS-a) znacząco poprawił wrzucanie biegów - dużo lepiej teraz wysprzęgla
Niedługo kolejne nowości, tym razem stylistyczne
Są:
- Pomarańczowy (294) Fiat 126 600 '83
- Niebieski (27) Polski Fiat 126p 650E '89
- Wiśniowy (12) Polski Fiat 126p 600 ' 78
Były:
- Kremowy (05) Polski Fiat 126p 650E '90
- Żółty (246) Fiat 126 650E '84
- Błękitny (408) Polski Fiat 126p 650 '78