Rajdowka (2006)
#43 OFFLINE
Napisany 13 sierpnia 2010 - 09:44
jedna dla mnie a druga dla brata.
Cena to: miski po 340zl (dostalem znizke na ta 4l), pokrywy po 280zl szt., korek 67zl szt, silikonowa uszczelka 30zl szt, przesylka ~200zl. Za wszystko zaplacilem 410 euro (jakies 1700zl).
Troche przeplacilem bo kto inny na ebay-u sprzedaje jeszcze taniej.
to u mnie byś kupił taniej
uszczelka może być oryginalna za 4zł daje rady bez problemu
Sprzedam części:
Miski alu. Abarth, Giannin, bez napisu
Pokrywy alu. Abarth, Giannin, bez napisu
Zderzaki chromowane
Zamek tylnej klapy chromowany
#45 OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2010 - 21:10
Tak chodzi odswiezone serducho
Oraz wymylem blok pod nowy motrek. Za rok czy poltora bedzie mial z 50-60km
Super malec Skąd wytrzasnąłeś niebieskie kierunki?
Kupilem kiedys na allegro.
#47 OFFLINE
Napisany 15 maja 2011 - 14:59
Remont nowej budy jesze troche mi zajmie
#48 OFFLINE
Napisany 17 maja 2011 - 21:38
Świetne, kompleksowe podejście do tematu !
#49 OFFLINE
#50 OFFLINE
Napisany 15 czerwca 2013 - 19:52
#51 OFFLINE
Napisany 16 czerwca 2013 - 13:14
#52 OFFLINE
Napisany 16 czerwca 2013 - 13:50
#53 OFFLINE
Napisany 13 września 2013 - 20:33
Poprawilem luzy na zaworach, przejrzałem caly uklad zaplonowy, wyczyscilem gaznik. Oprócz tego wywalilem modul zaplonowy GL-200. Zmajstrowalem sobie kable bezoporowe ktore to wyraznie ożywiły silnik (stal sie bardziej dynamiczny lepiej reaguje na gwalgowne wcisniecie gazu). Niestety skutkiem ubocznym sa bardzo duze zaklucenia w elektryce auta co powoduje świrowanie obrotomierza. Na razie nie wiem jak z tym można byłoby sobie poradzic.
Ale do rzeczy przyspieszenie od 0 do 100 poprawiło sie o 2s i oscyluje kolo 17s. Jak na walek dolowaty i niezbyt duże przeróbki to mysle ze nie jest źle.
A i zauważyłem ze po przeciągnięciu na biegu zaczyna występować jakby odcinka, chyba będę musiał zajrzeć jeszcze do gaźnika. Jeśliby sie udalo tego pozbyc to bym go bardziej przeciagnol na drugim biegu
EDIT:
No i silnik zrobil kupe.
Bardziej sie tego spodziewalem na 2 czy 3 biegu a tu na 4 przy 143 km/h
A oto pacjent do badan:
Tragedii raczej nie ma. Przynajmniej korba bokiem nie wyszla
Jutro dalsza czesc sekcji zwlok.
#54 OFFLINE
Napisany 13 września 2013 - 21:52
Zmajstrowalem sobie kable bezoporowe ktore to wyraznie ożywiły silnik .
Jak uzyskałeś zjawisko Nadprzewodnictwa /stan materiału polegający na zerowej rezystancji, jest osiągany w niektórych materiałach w niskiej temperaturze/ , użyłeś jakichś nadprzewodników do konstrukcji przewodu ?
a jeżeli użyłeś samej miedzi bez opornika w postaci "stopionego szkła z przewodzącymi elementami w końcówce przewodu zapłonowego i w końcówce cewki. " to zmniejszyłeś opór o jakieś 1- 6kOhm ale i tak nadal przewód ma opór własny wiec nie jest "bez oporowy" , no i jest pewnie bez ekranowania bo piszesz że ci sieje po wszystkim
COKOLWIEK ROBISZ RÓB TO DOBRZE ALBO DAJ SOBIE SPOKÓJ....
BLACHA LAKIER TAPICERKA http://www.terytoriu...ier-t13294.html
Dobry Garage Klinika 126p http://www.terytoriu...p-dobry-garage/
ELX 1999/2013 BY DOBRY http://www.terytoriu...bry-t12009.html
Dobry Fiat 126p ST `83 600 http://www.terytorium126p.pl/forum/dobry-fiat-126p-st-83-600-t13452.html
Biały FL kiedyś Człapka http://www.terytoriu...-fl-93-człapka/
#55 OFFLINE
Napisany 19 stycznia 2014 - 12:06
Wiadomo o co chodzi. Nie wnikajmy w szczegoly.
Dzisiaj rozebralem kompletnie silnik i dokonalem dokladnych ogledzin.
Po dupie dostal jeszcze korbowod z uszkodzonego tloka (skrecona glowka) ale tego moglem sie spodziewac.
Oprocz tego gladz cylindra cala podziobana. Drugi tlok tez dostal lekko po dupie przez zasane smieci.
EDIT:
No wreszcie czesci skompletowane do odbudowy silnika. Takze chwila wolnego czasu i szejsetka znowu zamruczy
#57 OFFLINE
Napisany 10 marca 2014 - 18:28
Co do przewodow swiec. To kupilem z metra kabel z miedzianym rdzeniem (gietki) w oslonie silikonowej. Pociolem na odpowiednie dlugosci i dolutowalem koncowki ze starych kabli.
Plus jest taki:
Iskra jest wieksza, mozna zwiekszyc odstep miedzy elektrodami swiec.
Silnik gladziej chodzi i w moim przypadku zauwazylem ze lepiej ciagnie na wysokich obrotach.
Minus to
Wszelka elektronika (jesli ma sie jakas w aucie) warjuje/przestaje dzialac (np. obrotomierz)
Szybsze wypalanie stykow w aparacie zaplonowym
Takie rozwiazanie do rajdowki jak znalazl tylko jakis filtr przeciwzakluceniowy trzeba by zmontowac zeby obrotomierz dzialal
EDIT:
Silniczek wsadzony do budy. Zostalo mi przerobienie i pomalowanie obudowy termostatu.
Niestety przy montazu belki urwala mi sie sruba/szpilka. Bede musial sie tym zajac.
Silniczek ladnie zagadal od pierwszego strzalu ladnie rowno pracuje. W sobote mam nadzieje ze zrobie jazde testowa plus male regulacje.