obnizanie
Started By
MAPET
, 08 paź 2006 20:04
126 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
Napisany 08 października 2006 - 20:04
pewnie temat juz przez Was walkowany.. ale jesli mozecie wskazcie gdzie czytac lub odpiscie.. zdecydowalem ze w ramach ciecia kosztow obnize malacza samamu prozd juz sie ulezal raczje wiec chodzi mi glownei o tyl.. czy podciecie sprezyn starcza czy macie inne patenty? np wstawienei innych springow..
pzdr
Temat podwieszony dla szperaczy i nowych uzytkownikow forum //rOgaL
pzdr
Temat podwieszony dla szperaczy i nowych uzytkownikow forum //rOgaL
- Henniopll, Damiannsss, Felifehg i 2 innych lubi to
#2 OFFLINE
Napisany 08 października 2006 - 22:54
Nie szkodzi, że przód się uleżał, pewnie i tak jest za wysoko
Co do tyłu większość osób ma obcięte sprężyny (od 3/4 zwoja, aż po dwa zwoje). Najlepiej by bylo dać sprężyne do kowala, który ją hmmm (nie wiem czy to tak się robi) zgniecie (będziesz miał całą sprężynę lecz o mniejszej wysokości) i zahartuje.
Co do innych sprężyn to można dać z: żuka, poloneza trucka, z Merola (moch, jakiego bo nie pamiętam?) Tylko w takim przypadku sprężyny są sztywniejsze i co za tym idzie to wiadomo
Co do tyłu większość osób ma obcięte sprężyny (od 3/4 zwoja, aż po dwa zwoje). Najlepiej by bylo dać sprężyne do kowala, który ją hmmm (nie wiem czy to tak się robi) zgniecie (będziesz miał całą sprężynę lecz o mniejszej wysokości) i zahartuje.
Co do innych sprężyn to można dać z: żuka, poloneza trucka, z Merola (moch, jakiego bo nie pamiętam?) Tylko w takim przypadku sprężyny są sztywniejsze i co za tym idzie to wiadomo
- Henniopll, Damiannsss, Felifehg i 2 innych lubi to
#3 OFFLINE
Napisany 08 października 2006 - 23:00
dp kowala nie chcilabym dawac bo nie che sie pakowac w azt akei kosztay.. maluch bedzie zrobiony caly nowy lakier (obecnie zabezpieczam podwozie i nadkola no i jak niektrzy mnei pamietaja sa alu 13 i gumy 135/70 i 145/70
bo to ten maluch..
chociaz moze ten prozd tez troche nizej dac...
bo to ten maluch..
chociaz moze ten prozd tez troche nizej dac...
- Stefaniiiz i Michaliika lubi to
#8 OFFLINE
Napisany 09 października 2006 - 22:30
ja mam obciete o 2 zwoje zrobilo sie pieklny negatyw ;p nuie musisz oddawac do kowala sprezyn zeby je zachartowal rozpal ognicho rozgrzej w nim sprezynki do czerwonosci w wrzuc do oleju jednak nigdy tego nie robilem wiec nie chce ponosic odowiedzialnosci za to co sie moze stac
#9 OFFLINE
Napisany 09 października 2006 - 23:57
z tago co ja wiem z tego co czytalem na necie moze tak takie zeczy ja rozgrzeawnie resorow i sprezyn do czerwonosci nie rpzejdzie z e wzgledow na tao ze w momencie rozgrzani owy metal sie rozchartowuje a co za tym idze traci swoje wlaciwosci i mozna sobie go dupe wsadzic :P:P polecal byum zgniatanie sprezyn lub najzwyklejsze obcinanie
#10 Gość_Demon126p_*
Napisany 10 października 2006 - 08:13
ja mam obciete o 2 zwoje zrobilo sie pieklny negatyw ;p nuie musisz oddawac do kowala sprezyn zeby je zachartowal rozpal ognicho rozgrzej w nim sprezynki do czerwonosci w wrzuc do oleju jednak nigdy tego nie robilem wiec nie chce ponosic odowiedzialnosci za to co sie moze stac
A znacie sie troche na hartowaniu??Ognicho i wrzucanie do oleju to nic nie da bo jeszcze trzeba umiec hartowac.
Najlepiej oddac do specjalisty,kowala jakiegoś i on juz bedzie wiedział co i jak.
#11 OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2006 - 16:47
Odkop! :>
Powiem tak...- Maluch zostaje jako drugie auto ze tak powiem "do zabawy" i zalozenie jest takie ze ma byc najnizszy jak sie tylko da :> cos jak garby i T1 HoodRide'owe :> no i tu pytanie- co zrobic zeby bylo jak najnizej z przodu i z tylu ? sprezyne na tyl mam od Mocha chyba z Fiata 131 Pamietajcie ze zalozenie jest takie- najnizej jak sie da z camberem z tylu :> czekam na sensowne odpowiedzi
Powiem tak...- Maluch zostaje jako drugie auto ze tak powiem "do zabawy" i zalozenie jest takie ze ma byc najnizszy jak sie tylko da :> cos jak garby i T1 HoodRide'owe :> no i tu pytanie- co zrobic zeby bylo jak najnizej z przodu i z tylu ? sprezyne na tyl mam od Mocha chyba z Fiata 131 Pamietajcie ze zalozenie jest takie- najnizej jak sie da z camberem z tylu :> czekam na sensowne odpowiedzi
#16 OFFLINE
Napisany 10 grudnia 2006 - 09:40
hartowanie hmmm
jest dużo owych sposobów hartowania i z tego co pamietam z lekcji w szkole to hartowanie niebedzie efektowne jak wrzucisz sprezyne do ogniska i ja sobie do czerwonosci rozgrzejesz tak to tylko możesz spręzyne powierzchownie zahartowac albo i nie hartuje sie poprzez wygrzewanie metalu w picach hartowniczych i tak jak mowiłes chłodzenie w oleju lub wodzie w oleju raczej to lepiej wyjdzie a w wodzie tylko moga postac naprezenia metalu co idzie z tym pekanie go poza tym hartowanie czyli utwardzanie metalu polega na utwardzeniu metalu po dodaniu Cu do stali
jest dużo owych sposobów hartowania i z tego co pamietam z lekcji w szkole to hartowanie niebedzie efektowne jak wrzucisz sprezyne do ogniska i ja sobie do czerwonosci rozgrzejesz tak to tylko możesz spręzyne powierzchownie zahartowac albo i nie hartuje sie poprzez wygrzewanie metalu w picach hartowniczych i tak jak mowiłes chłodzenie w oleju lub wodzie w oleju raczej to lepiej wyjdzie a w wodzie tylko moga postac naprezenia metalu co idzie z tym pekanie go poza tym hartowanie czyli utwardzanie metalu polega na utwardzeniu metalu po dodaniu Cu do stali
#18 OFFLINE
Napisany 11 grudnia 2006 - 16:30
co do zawieszneia to nie ma takeigo przepisu ze kazdy zrobi tak soamo i bedzie dorbze ...mozna zrobic zawiesznei pod szuterek i hopki mozna zarobic zawieche pod rowne asfalty mozna zrobic meeega glebe ktora sie nie bedzei nadawac do niczego ale bedzie kozacko wygladac ...robiac zawieche trzeba sobie zadac pytanie do czego to ma byc
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Obniżanie fiacika |
Mechanika | adek5139 |
|
|
|
Obniżanie aut. |
Usługi | Stasiu126p |
|
|
|
Obniżanie . |
Mechanika | Low&Adrian&Slow |
|
|
|
Obniżanie malca |
Mechanika | Malaria |
|
|