SZARACZEK by PORTHOS (strona 12-13, KJS Przeworsk)
Started By
Porthos
, 24 wrz 2006 18:17
274 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
Napisany 24 września 2006 - 18:17
Tak więc zaczynam ciąg dalszy historii Szaraczka, już na naszym nowym forum (sukcesywnie będę dopisywał również historie ze starego forum).
Tak więc :
Od 2006.09.14 kompletuje czesci do moich kolejnych silników....na początku miały być dwa, jednak po zastanowieniu i policzeniu części doszedłem do wniosku ze mogę złożyć 3 silniki
Bloki po myciu :
Blok nr. I
blok jest fabrycznie nowy - zerowy przebieg - posłużydo budowy silnika SEMI
Blok nr. II
Blok używany, ale w nienagannym stanie - posłuży do budowy silnika LAJT II
Blok nr. III
Blok do silnika o pojemności 600ccm -oczywiscie w stanie nienagannym - posłuży do budowy silnika 600 GT
Tłoki do 600 GT (przebieg 13km !! )
Głowica do silnika LAJT II ( w trakcie przygotowań)
Co mogę na razie napisać :
600 GT - silnik powstaje na silniku o pojemności 600ccm o przebiegu 13km !! - nie chciało mi się wierzyć jak brałem ten silnik, ale po rozebraniu okazało się to prawdą - wszystkie częsci nowe - nawet korbowody !!
Silnik będzie złożony na jakimś lżejszym wałku, głowicy -2mm, lekkim zamachu - taka sympatyczna 600tka
LAJT II - tutaj będzie już troche mocniejszy wałek i pare ciekawszych częsci, docelowa moc tego silnika to 32-35HP
SEMI - ten silnik powstanie jako ostatni z trójki, ale za to będzie najmocniejszy
A Szaraczek wygłada obecnie tak :
(czeka na konserwacje i nowe zderzaki
Tak więc :
Od 2006.09.14 kompletuje czesci do moich kolejnych silników....na początku miały być dwa, jednak po zastanowieniu i policzeniu części doszedłem do wniosku ze mogę złożyć 3 silniki
Bloki po myciu :
Blok nr. I
blok jest fabrycznie nowy - zerowy przebieg - posłużydo budowy silnika SEMI
Blok nr. II
Blok używany, ale w nienagannym stanie - posłuży do budowy silnika LAJT II
Blok nr. III
Blok do silnika o pojemności 600ccm -oczywiscie w stanie nienagannym - posłuży do budowy silnika 600 GT
Tłoki do 600 GT (przebieg 13km !! )
Głowica do silnika LAJT II ( w trakcie przygotowań)
Co mogę na razie napisać :
600 GT - silnik powstaje na silniku o pojemności 600ccm o przebiegu 13km !! - nie chciało mi się wierzyć jak brałem ten silnik, ale po rozebraniu okazało się to prawdą - wszystkie częsci nowe - nawet korbowody !!
Silnik będzie złożony na jakimś lżejszym wałku, głowicy -2mm, lekkim zamachu - taka sympatyczna 600tka
LAJT II - tutaj będzie już troche mocniejszy wałek i pare ciekawszych częsci, docelowa moc tego silnika to 32-35HP
SEMI - ten silnik powstanie jako ostatni z trójki, ale za to będzie najmocniejszy
A Szaraczek wygłada obecnie tak :
(czeka na konserwacje i nowe zderzaki
#4 OFFLINE
Napisany 24 września 2006 - 18:45
...no co ja moge Sebek powiedziec...znasz moje zdanie Bloczki wszystkie trzy sliczne az pozazdroscic...skladaj, skaldaj --> trzymam kciuki i czekam na efekty. W razie czego sluze pomoca
TERYTORIUM126pMembers -- Oddzial 100-lica
... ::: /// Pełną Pizdą rally team \\\ ::: ...
#5 OFFLINE
Napisany 24 września 2006 - 19:49
no i znowu moje zielone pedzidelko nie bedzie w stanie dogonic Twojego szaraka
#9 OFFLINE
Napisany 25 września 2006 - 19:16
Samochód strasznie mi sie podoba. Starałbym się już teraz zrobic porządną konsewację BOLLEM (profile zamknięte) i KINNem (podłoga), przed zimą. Tak wspaniałe auto wymaga starannej ochrony, nawet jeśli będzie ona kosztowna. Po prostu lepiej zapobiegć, niż potem robić (naprawiać). Bardzo Ci zazdroszczę tego autka, taką rajdówkę mógłbym mieć. Gdybym miał mieć go zamiast Beża lub Bobera to bym sie nie zamienił Uwielbiam Twoje auteczko, jest super. Gratuluje posiadania
#10 OFFLINE
Napisany 25 września 2006 - 22:49
2006.09.25 - Engineering room :
(klik to enlarge )
Jak widać postęp w pracy praktycznie zerowy - na razie ciagle czekam na niektóre czesci, ale jak widac juz sporo sie uzbierało...choć to i tak tylko niewielka cześć, a niektórych gratów po prostu nie pokaze
(klik to enlarge )
Jak widać postęp w pracy praktycznie zerowy - na razie ciagle czekam na niektóre czesci, ale jak widac juz sporo sie uzbierało...choć to i tak tylko niewielka cześć, a niektórych gratów po prostu nie pokaze
#12 OFFLINE
Napisany 25 września 2006 - 23:39
...PSYCHOLE ...dobrze powiedziane ...a najlebsze jest to ze Oni zarazaja tym Nie ma weckendu zebym nie zagoscil w Gloskowie...niedlugo chyba tam zamieszkam :D HE HE
TERYTORIUM126pMembers -- Oddzial 100-lica
... ::: /// Pełną Pizdą rally team \\\ ::: ...
#15 Gość_Demon126p_*
Napisany 27 września 2006 - 11:29
Heh co tu dużo mówic.... zajebiscie to wygląda
Czy ja dobrze widziałem że główka do LAJT II spalnowana jest 5mm i ma wieksze zawory??
Ja w koncu też sie wziąłem za swojego i powolutku czyszcząc i czekając na nowe częsci skaładam silniczek.
Pozdro Porthos
Czy ja dobrze widziałem że główka do LAJT II spalnowana jest 5mm i ma wieksze zawory??
Ja w koncu też sie wziąłem za swojego i powolutku czyszcząc i czekając na nowe częsci skaładam silniczek.
Pozdro Porthos
#16 OFFLINE
Napisany 28 września 2006 - 09:27
MISTRZUNIO SWIATA!!
czyli tak jak mi mowiles, jednak beda 3 enginy
ten 600GT to na tym silniku od mojego szwagra? bo jak tak to rezerwuje sobie pierwsza przejazdzke Szarakiem z Toba na tym silniku
jakas godzine temu wrocilem do domu z wakacji i chyba odwiedze Cie w ten weekend popatrze co i jak sie dzieje
no i foteczki z mojej przekladki Ci w koncu przywioze i oddam sweter
ale to sie jeszcze skontaktujemy
pozdro i powodzenia w skladaniu!!
PS. zamierzasz wszystkie 3 przed zima poskladac? i przetestowac?
czyli tak jak mi mowiles, jednak beda 3 enginy
ten 600GT to na tym silniku od mojego szwagra? bo jak tak to rezerwuje sobie pierwsza przejazdzke Szarakiem z Toba na tym silniku
jakas godzine temu wrocilem do domu z wakacji i chyba odwiedze Cie w ten weekend popatrze co i jak sie dzieje
no i foteczki z mojej przekladki Ci w koncu przywioze i oddam sweter
ale to sie jeszcze skontaktujemy
pozdro i powodzenia w skladaniu!!
PS. zamierzasz wszystkie 3 przed zima poskladac? i przetestowac?
#18 OFFLINE
Napisany 28 września 2006 - 17:48
2006.09.27 - składanie silnika 600GT
Nie wiem co mi odbiło, ale mając silnik rozebrany na częsci pierwsze postanowiłem pojechać jeszcze tego samego dnia na spota Szarakiem .
Do pracy zabrałem się o godzinie 16.30 - zacząłem od mycia elementów i kompletowania częsci....
...tak wygląda "plac boju" o godzinie 17.18:
tutaj już stan na godzine 18.17:
czas ucieka...18.39:
20.08 :
20.33 - powolne przygotowanie do wsadzenia silnika :
Silnik o godzinie 21.33 zagadał bez problemu - brakowało jedynie wolnych obrotów, no ale to juz kwestia gaźnika który stał przez dwa lata nie używany ...po krótkiej jeździe testowej wykręciła sie śruba mcowania silnika - obrobiła się :-/
....kolejna padła w dordze na warzywniak - bedę musiał zainwestować w dobrą śrube i podstawke przy pokrywie rozrządu.
Co do wrażeń - z racji tego ze silnik jest na dotarciu nie ma żadnych ....no moze poza tym ze 600tka pracuje równiej niż 650tka
Dzięki dla Mariusza za pomoc przy wsadzaniu
Nie wiem co mi odbiło, ale mając silnik rozebrany na częsci pierwsze postanowiłem pojechać jeszcze tego samego dnia na spota Szarakiem .
Do pracy zabrałem się o godzinie 16.30 - zacząłem od mycia elementów i kompletowania częsci....
...tak wygląda "plac boju" o godzinie 17.18:
tutaj już stan na godzine 18.17:
czas ucieka...18.39:
20.08 :
20.33 - powolne przygotowanie do wsadzenia silnika :
Silnik o godzinie 21.33 zagadał bez problemu - brakowało jedynie wolnych obrotów, no ale to juz kwestia gaźnika który stał przez dwa lata nie używany ...po krótkiej jeździe testowej wykręciła sie śruba mcowania silnika - obrobiła się :-/
....kolejna padła w dordze na warzywniak - bedę musiał zainwestować w dobrą śrube i podstawke przy pokrywie rozrządu.
Co do wrażeń - z racji tego ze silnik jest na dotarciu nie ma żadnych ....no moze poza tym ze 600tka pracuje równiej niż 650tka
Dzięki dla Mariusza za pomoc przy wsadzaniu