mam problem to jzu druga opona.. zjada mi ciagle opone w lewym kole z przodu.. tylko zewnetrzna czesc.. co jest przycyzna ??
zjada lewa opone..
Started By
Kizar
, 13 cze 2008 07:48
7 odpowiedzi na ten temat
#3 OFFLINE
Napisany 13 czerwca 2008 - 09:05
musisz poluzować nakrętki z zacisków na lewym drązku i krecić tak z 2 obroty srodkiem tak rzeby zwiększył sie rozstaw gałek na regulowaym drązku. Pamiętaj żeby przed regulacją ustawić koła do jazdy na wprost jeśli 2 obroty będzie za mało to możesz dołozyć z obrut, dwa a później sprawdź czy dalej sie tak samo zużywa
jak nie idzie młotkiem weź większy :D
#5 OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2008 - 18:02
a ja zasugerowałbym sprawdzenie kata Pochylenia kola i zbieznosci.Jesli mowa o kosztach to ja robilem cala geometrie (zbieznosc +katy za 80 pln)
Poniewaz mozesz regulowac we wlasnym zakresie zbieznosc,ale jesli przekroczyc graniczna zbieznosc sumaryczna,i suma sumara bedziesz mial jednakowy efekt(tzn nierownomierne zuzycie opon) poza tym moga ci opony piszczesc przy skrecaniu.Jesli bedizesz mial tyl zle wyregulowany to os symetrii ma wplyw na os geometrii i moze cie sciagac w ktoras strone.Kat WSZ rowniez ma wplyw na sciaganie,ale to nie jest regulowane w maluchu.Jesli bedziesz mial pomiar wowczas mozna znalesc przyczyne i ja usunac.
pozdro
Poniewaz mozesz regulowac we wlasnym zakresie zbieznosc,ale jesli przekroczyc graniczna zbieznosc sumaryczna,i suma sumara bedziesz mial jednakowy efekt(tzn nierownomierne zuzycie opon) poza tym moga ci opony piszczesc przy skrecaniu.Jesli bedizesz mial tyl zle wyregulowany to os symetrii ma wplyw na os geometrii i moze cie sciagac w ktoras strone.Kat WSZ rowniez ma wplyw na sciaganie,ale to nie jest regulowane w maluchu.Jesli bedziesz mial pomiar wowczas mozna znalesc przyczyne i ja usunac.
pozdro
#6 OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2008 - 22:20
WSZ rowniez ma wplyw na sciaganie,ale to nie jest regulowane w maluchu
I tu się mylisz. Kąt Wyprzedzenia Sworznia Zwrotnicy jest regulowany w maluszku.
#8 OFFLINE
Napisany 14 czerwca 2008 - 22:35
Kąt pochylenia sworznia zwrotnicy(pochylenia koła) reguluje się dokładając bądź wyjmując podkładki na szpilkach pod wachaczem.
Kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy reguluje się przekładając podkładki z jednej szpilki na drugą.
Kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy reguluje się przekładając podkładki z jednej szpilki na drugą.
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Jak wypoziomować szybę lewą przednią |
Mechanika | Prezesik |
|
|
|
pas mocujący koło zapasowe i lewarek |
Mechanika | PiotrekDST |
|
|
|
drze tylko jedną opone od zewnętrznej ... |
Mechanika | piotrek1816 |
|
|
|
Brzęczący lewarek zmiany biegów. |
Mechanika | wow12911 |
|
|
|
Jak podnieść lewarek biegów?? |
Mechanika | mateuszgan |
|
|