Skocz do zawartości


Zdjęcie

Większe koła z przodu


11 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   a4ry

a4ry

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 11 postów
    • :

Napisany 19 maja 2010 - 19:48

Witam,
Do mojego malca nabyłem felgi od bmw popularne stalówki 13" na to naciągnąłem opony 155/65R13.
Niestety z przodu przy skręcie haczy o błotnik, jego rant.
Czy to jest normalne i trzeba ciąć blachę czy może mam coś nie tak poskładane w zawieszeniu. Koła oryginalne nie jest centralnie w nadkolu tylko przesunięte do przodu.
Oglądając fotki w internecie raczej nikt nic nie tnie, a koła również wydaja się nie siedzieć centralnie.
Jak sobie poradzić z tym problemem?
Dodatkowo malec będzie jeszcze obniżony więc efekt ocierania może być większy.
Pozdrawiam
Darek

#2 OFFLINE   kropek

kropek

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 677 postów
    • Time Online: 1g 27m 52s

Napisany 19 maja 2010 - 20:24

sklep rant błotnika do środka... tak sie na ogół robi
lub załuż niższy profil kapcia
ale najpopularniejszy zabieg to rant do środka

#3 OFFLINE   a4ry

a4ry

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 11 postów
    • :

Napisany 19 maja 2010 - 21:03

lub załuż niższy profil kapcia

Niższy rant odpada bo mam już opony :)
Oglądając wiele zdjęć rant wygląda na pozostawiony, dlatego tu moje zdziwienie. Zeby było pełne zrozumienie piszesz o rancie zaznaczonym na fotce?
Dodany obrazek

#4 OFFLINE   kropek

kropek

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 677 postów
    • Time Online: 1g 27m 52s

Napisany 19 maja 2010 - 22:12

a ja ci mówię jak chłop krowie na miedzy SKLEP RANT DO ŚRODKA nie każe ci kuć błotnika do środka tylko przyjżyj się na błotnik masz od wew. strony taki rant do którego na ogół sie nadkole przykręca to zaklepać do środka i powinno pomóc

#5 OFFLINE   Stasiu126p

Stasiu126p

    Master

  • Member
  • 4 364 postów
    • Time Online: 1d 3g 34m 43s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 19 maja 2010 - 22:13

a4ry tak ale dalej ta blacha do środka idzie pod kątem 90 stopni wiec trzeba go zaklepać ale od środka :)
jak nie kumasz to włóż sobie tutaj rękę i zobaczysz że ten tzw rant odstaje :)
Dodany obrazek
Stanislavovic Performance Garage-chcesz przerobić 126p wpadaj! ;)
Urwis Evolution never done :D

#6 OFFLINE   a4ry

a4ry

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 11 postów
    • :

Napisany 19 maja 2010 - 22:18

Kumam, kumam tylko mi opona ociera już o błotnik i to mnie dziwi najbardziej. Wydaje mi się że najpierw będę musiał zawieszeni do ładu doprowadzić.

#7 OFFLINE   Grociu

Grociu

    Master

  • Member
  • 784 postów
    • Time Online: 2g 2m 13s

Napisany 19 maja 2010 - 23:23

Przy seryjnym zawieszeniu nie powinno obcierać, możesz mieć skrzywiony wahacz lub resor, ewentualnie tulejka w resorze jest nierówno wbita.

#8 OFFLINE   kropek

kropek

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 677 postów
    • Time Online: 1g 27m 52s

Napisany 19 maja 2010 - 23:39

a ja wiem....... :mrgreen: no to jak cie to tak boli i swędzi to przestaw sobie podkładki na wahaczu ... te od story kabiny przełóż na drugą stronę ... na początek przełóż 2 podkładki na drugą stronę to powinno już nie ocierać ale czy tak czy tak to zaklep ten rant bo przy glebie to ci nawet święty zenek nie pomoże

#9 OFFLINE   a4ry

a4ry

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 11 postów
    • :

Napisany 20 maja 2010 - 12:36

Przy seryjnym zawieszeniu nie powinno obcierać, możesz mieć skrzywiony wahacz lub resor, ewentualnie tulejka w resorze jest nierówno wbita.

To będzie chyba strzał w 10 bo resor wygląda odrobinę nędznie.

no to jak cie to tak boli i swędzi to przestaw sobie podkładki na wahaczu ... te od story kabiny przełóż na drugą stronę ... na początek przełóż 2 podkładki na drugą stronę to powinno już nie ocierać ale czy tak czy tak to zaklep ten rant bo przy glebie to ci nawet święty zenek nie pomoże

Przy obniżeniu spodziewałem się że będzie obcierać tyle że jak już obciera to przy obniżeniu będzie trzeba zdjąć błotniki całkiem :)

#10 OFFLINE   kropek

kropek

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 677 postów
    • Time Online: 1g 27m 52s

Napisany 20 maja 2010 - 15:33

widząc wysokość na między błotnikiem a kołem to masz bardzo dobry resor... jeśli masz i z tyłu takie samo ustawienie wysokości to malinka ja przy ujeżdżonym zawieszeniu w swoim wsadziłem na tył 14" stal z fiata bravo i na styk siedziało... więc jeśli ty masz w miarę wysoki zawias to bez problemu możesz wkładać takie kapcie a nawet nie poczujesz że zmieniłeś... ja miałem tylko tak że przy cofaniu to czasem mi przytarło w dołku i to było 14" na wysokim balonie a ty masz 13" to nie ma o czym gadać

#11 OFFLINE   a4ry

a4ry

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 11 postów
    • :

Napisany 20 maja 2010 - 17:32

widząc wysokość na między błotnikiem a kołem to masz bardzo dobry resor... jeśli masz i z tyłu takie samo ustawienie

No właśnie poskładanie i jakość części mojego malca pozostawia wiele do życzenia. Resor wydaje się być powichrowany. Rozłożę to wszystko powoli i poskładam jak trzeba.
Zawieszenie tak wysokie na pewno nie zostanie bo auto nie prezentuje się dobrze.
A wczoraj zakładałem właśnie koła i tarło na tak wysokim zwieszeniu dlatego mnie to zdziwiło. Wyobraź sobie co będzie jak pójdzie w dół.
Z tyłu jest też dość wysoko i też idzie do obniżenie ale tu miejsca jest dużo.
Poniżej jak to wyszło z tyłu, niestety za felgach brudasach po dzisiejszych opadach.
Dodany obrazek
Dodany obrazek

Ps
Sory że bokiem ale serwer zwariował i przekręca obrazek

#12 OFFLINE   kropek

kropek

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 677 postów
    • Time Online: 1g 27m 52s

Napisany 20 maja 2010 - 17:40

z tyłu masz ładnie zawias ustawiony ale że wysoko nie znaczy że brzydko ... jak obnizysz to nie oznacza że będzie trzeć ... profil błotnika z kołem sie mozne wyrównać i równie dobrze może być idealnie



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.