Ogólnopolski Klub Fiata 126p Ogólnopolski Klub Fiata 126p
Ogólnopolski Klub Fiata 126p
Ogólnopolski Klub Fiata 126p
Pytanie o swap'a na silniku skody 120

Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Terytorium 126p -> SWAP Center
Autor Wiadomość
Bilcok (Chrzanów-Małopolskie)

PostWysłany: Nie 02 Lis, 08 20:25    Temat postu: Pytanie o swap'a na silniku skody 120 Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Witam!
Mam możliwość tanio kupić silnik i skrzynie (wszystko na chodzie) od skody 120
Pytanie
1.Czy dużo rzeczy jest do przerabiania (mniej więcej jakie)

Z góry pisze że nie znam się na tym w 100% ale chciał bym się z tym pobawić przez ferie.

Proszę o konkretne i szczere odpowiedzi a nie typu "kup se lepiej rower", "Jak się nie znasz to z tym nie rób",
Forum jest po to żeby się pytać a kto chce to odpowiada Wink

Użytkownik zbanowany
Zakaz pisania
Pochwał: 8
Ostrzeżeń: 4

PostWysłany: Nie 02 Lis, 08 22:08    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

KOCHAM TO FORUM Laughing Laughing Laughing Laughing
Powrót do góry
Skalak_fsm (Brwinów [Mazowsze])

PostWysłany: Nie 02 Lis, 08 22:48    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Ja polecam silnik 3.0 z Mercedesa W123 co sie rozdrabniać tylko z grubej rury wstawić w auto :lol: :lol: :lol:
Powrót do góry

PostWysłany: Nie 02 Lis, 08 23:26    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Wiedziałem że tak będzie... Cool

PostWysłany: Pon 03 Lis, 08 0:01    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Bo chcesz kupić gówno które jest mułem w porównaniu do silnika maluchowskiego
Powrót do góry
bartonq (Katowice)

Pochwał: 4
Ostrzeżeń: 2