Skocz do zawartości


Zdjęcie

Przedni resor a zbierzność


27 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   ekarol

ekarol

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 252 postów
    • Time Online: 2m 8s

Napisany 27 listopada 2007 - 13:01

Witam :D Panowie otóż po obiżeniu malca przedni resor mi sie głęboko uśmiecha, i jak kiedyś podjechałem do pana który robi zbierzność powiedział że mi zbierzności przy takim resorze nie zrobi :cry: Czy wy też mieliście takie problemy :?: Wiecie gdzie w krakowie jesc jakaś stacja gdzie mi przy taki,m resorze zrobi zbierzność? byłem u 2 i nici :oops:

#2 OFFLINE   SAS

SAS

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 937 postów
    • :

Napisany 27 listopada 2007 - 13:43

A w jaki sposób uargumentowali niechęć do wykonania zbierzności?
Dlaczego jej nie chcą zrobić?
Żyj aż do śmierci!

#3 OFFLINE   ekarol

ekarol

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 252 postów
    • Time Online: 2m 8s

Napisany 27 listopada 2007 - 14:02

A chłop coś tam gadał pod nosem żebym jeszcze troszke go obniżył i zimie żebym mu śnieg odgarniał :lol: A tak juz serio to mówił że zesor tak nie powinien byc (o czym ja wiem doskonale) I że on sie nie podejmie roboty. Niewiem czemu a Drugi mi powiedział że te koła zaraz mi sie na płask złożą i że nie da się w nim geometri całej zrobić przy takim negacie :lol:

#4 OFFLINE   SAS

SAS

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 937 postów
    • :

Napisany 27 listopada 2007 - 14:12

Z tym śniegiem to troszkę kiepski tekst.
Powiem ci szczerze ze ja bym ci się za ustawianie tego też nie zabrał, bo jeżeli te koła mają aż taki negatyw to jak to robić? Jakie wartości przyjąć i od czego je mierzyć? Cholernie ciężka sprawa. Wiem ci podoba ci się takie ustawienie ale przez to takie właśnie masz teraz problemy.
Żyj aż do śmierci!

#5 OFFLINE   ekarol

ekarol

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 252 postów
    • Time Online: 2m 8s

Napisany 27 listopada 2007 - 14:19

no negat jest popatrz jak mi siedzi tył w temacie muj maluszek "niebieska kaczuszka dj-a"

#6 Gość_Demon126p_*

Gość_Demon126p_*
  • Guests

Napisany 27 listopada 2007 - 17:50

W ogóle dlaczego taką łaskę robią??
Ty płacisz ty wymagasz i nic nie mają do tego.Ma byc zbieznosc i ch... :wink:

#7 OFFLINE   ekarol

ekarol

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 252 postów
    • Time Online: 2m 8s

Napisany 27 listopada 2007 - 18:10

Sam niewiem być może nie umią ustawić zbierzności :lol:

#8 OFFLINE   Bilo

Bilo

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1 612 postów
    • Time Online: 5m 41s

Napisany 27 listopada 2007 - 18:35

W ogóle dlaczego taką łaskę robią??
Ty płacisz ty wymagasz i nic nie mają do tego.Ma byc zbieznosc i ch... :wink:


to nie sluzba zdrowia ...... fachowiec moze robic jesli chce :wink:
Audi Klub Polska member

Polski Fiat 126p red power, Audi A6 C6 3.0 TDI quattro, Kia Rio 1.2 XL

#9 Gość_Demon126p_*

Gość_Demon126p_*
  • Guests

Napisany 27 listopada 2007 - 21:03

Eee tam.Po prostu nie chce im sie robic tego.
Tak samo geometri w malcach nie robią.
ekarol ja ustawiam sam zbierznośc na sznurek do tylnych kół.Jezdzi prosto nie tnie oponek :D

#10 OFFLINE   ekarol

ekarol

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 252 postów
    • Time Online: 2m 8s

Napisany 27 listopada 2007 - 21:58

Demon126p Jak możesz to napisz dokładniej jak TY to robisz tymi sznurkami bo słyszałem o tym ale nie praktykowałem tego :wink:

#11 OFFLINE   Bilo

Bilo

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1 612 postów
    • Time Online: 5m 41s

Napisany 27 listopada 2007 - 22:13

pieknie to nawet nie jest druciarstwo tylko sznurkarstwo 8)
Audi Klub Polska member

Polski Fiat 126p red power, Audi A6 C6 3.0 TDI quattro, Kia Rio 1.2 XL

#12 OFFLINE   SAS

SAS

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 937 postów
    • :

Napisany 27 listopada 2007 - 23:35

Już różne sposoby widzialem ale żeby sznurkiem pociągniętym od tylnego? Nie mówie że nie jest to nie do zrobienia ale...hmm
Żyj aż do śmierci!

#13 Gość_Demon126p_*

Gość_Demon126p_*
  • Guests

Napisany 28 listopada 2007 - 13:22

Dwie osoby sa potrzebne.Jedna trzyma sznurek przy tylnim kole mniej wiecej na srodku,a druga przykłada do przedniego na równo.Widac wtedy róznice odchylenia koła.I odpowiednio kręcisz drążkiem jednym lub drugim na "zero" czyli do równego aby przód i tył koła był prosto.

#14 OFFLINE   SAS

SAS

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 937 postów
    • :

Napisany 28 listopada 2007 - 13:33

No i błąd wielki, panie Demon126p, bo w maluszku musisz mieć zbieżność na 1 a nie na 0.
Żyj aż do śmierci!

#15 OFFLINE   kamil_loczek

kamil_loczek

    Zaawansowany

  • Member
  • 261 postów
    • :

Napisany 28 listopada 2007 - 14:22

mi mechanik powiedział tydzien temu że ma byc w przedziale od 1 do 3 a ma dwa na najeździe sprawdzającym :P
gdyby bóg preferował przedni napęd to ludzie chodzili by na rękach:D

cipka to najlepszy silnik na świecie. Działą z tłokiem każdej średnicy, wbudowana funkcję samosmarowania, odpalasz jednym palcem i co miesiąc sam się wymienia olej. szkoda tylko, że ma dziwny komputer pokładowy :D

#16 OFFLINE   ekarol

ekarol

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 252 postów
    • Time Online: 2m 8s

Napisany 28 listopada 2007 - 14:30

Jak założe silnik to wtedy się do jakiegoś szpeca przejade i najwyżej jak nie bedzię chciał zrobić dam na flaszke i niech mi zrobi to :lol: Bo całą gemometrie kół przednich niech mi zrobi :D No ale zobaczymy czy taki się znajdzie co bedzie chciał zrobić :lol:

#17 OFFLINE   kamil_loczek

kamil_loczek

    Zaawansowany

  • Member
  • 261 postów
    • :

Napisany 28 listopada 2007 - 16:07

żaden sie tego nie podejmie bo po takim obniżeniu jak ustawi kąty książkowe to będzie darł Ci opony i źle jechał. Parametry zbieżności są dla normalnych zawieszeń i sie zmieniają wraz z wysokością koła. Ciężko będzie Ci znaleść takiego magika :)
gdyby bóg preferował przedni napęd to ludzie chodzili by na rękach:D

cipka to najlepszy silnik na świecie. Działą z tłokiem każdej średnicy, wbudowana funkcję samosmarowania, odpalasz jednym palcem i co miesiąc sam się wymienia olej. szkoda tylko, że ma dziwny komputer pokładowy :D

#18 OFFLINE   ekarol

ekarol

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 252 postów
    • Time Online: 2m 8s

Napisany 28 listopada 2007 - 16:12

kamil_loczek masz racje ale czy nie można ustawić tego względem kół tylnich :?:

#19 Gość_Demon126p_*

Gość_Demon126p_*
  • Guests

Napisany 29 listopada 2007 - 18:25

No i błąd wielki, panie Demon126p, bo w maluszku musisz mieć zbieżność na 1 a nie na 0.


Co to za różnica??Mi sie nic nie dzieje i sporo osób tak u mnie robiło i też było dobrze.I gdybyś zrozumiał mój wcześniejszy post to byś mógł zajarzyc że na zero do tylnych kół :wink:

#20 OFFLINE   kamil_loczek

kamil_loczek

    Zaawansowany

  • Member
  • 261 postów
    • :

Napisany 29 listopada 2007 - 18:43

ekarol U mnie w szkole na warsztatach mają specjalne najazdy do zbieżności po których przejeżdżasz i pokazuje ile masz stopni. to by było najlepsze dla Ciebie byś miał tyle stopni ile jest rzeczywiście na kołach. poszukaj takiego warsztatu wyposażonego w takie cudo techniki:) i to by było wyjście dla Ciebie. Taki coś to jest
http://www.heka.wars...nosci_UNC8.html


ja na takim ale troszkę innym bo do osobówek sprawdzałem i mam gitarkę:D jak wymieniałem końcówkę drążka kierowniczego
gdyby bóg preferował przedni napęd to ludzie chodzili by na rękach:D

cipka to najlepszy silnik na świecie. Działą z tłokiem każdej średnicy, wbudowana funkcję samosmarowania, odpalasz jednym palcem i co miesiąc sam się wymienia olej. szkoda tylko, że ma dziwny komputer pokładowy :D



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.