Przedni resor a zbierzność
Started By
ekarol
, 27 lis 2007 13:01
27 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
Napisany 27 listopada 2007 - 13:01
Witam Panowie otóż po obiżeniu malca przedni resor mi sie głęboko uśmiecha, i jak kiedyś podjechałem do pana który robi zbierzność powiedział że mi zbierzności przy takim resorze nie zrobi Czy wy też mieliście takie problemy Wiecie gdzie w krakowie jesc jakaś stacja gdzie mi przy taki,m resorze zrobi zbierzność? byłem u 2 i nici
#3 OFFLINE
Napisany 27 listopada 2007 - 14:02
A chłop coś tam gadał pod nosem żebym jeszcze troszke go obniżył i zimie żebym mu śnieg odgarniał A tak juz serio to mówił że zesor tak nie powinien byc (o czym ja wiem doskonale) I że on sie nie podejmie roboty. Niewiem czemu a Drugi mi powiedział że te koła zaraz mi sie na płask złożą i że nie da się w nim geometri całej zrobić przy takim negacie
#4 OFFLINE
Napisany 27 listopada 2007 - 14:12
Z tym śniegiem to troszkę kiepski tekst.
Powiem ci szczerze ze ja bym ci się za ustawianie tego też nie zabrał, bo jeżeli te koła mają aż taki negatyw to jak to robić? Jakie wartości przyjąć i od czego je mierzyć? Cholernie ciężka sprawa. Wiem ci podoba ci się takie ustawienie ale przez to takie właśnie masz teraz problemy.
Powiem ci szczerze ze ja bym ci się za ustawianie tego też nie zabrał, bo jeżeli te koła mają aż taki negatyw to jak to robić? Jakie wartości przyjąć i od czego je mierzyć? Cholernie ciężka sprawa. Wiem ci podoba ci się takie ustawienie ale przez to takie właśnie masz teraz problemy.
Żyj aż do śmierci!
#8 OFFLINE
Napisany 27 listopada 2007 - 18:35
W ogóle dlaczego taką łaskę robią??
Ty płacisz ty wymagasz i nic nie mają do tego.Ma byc zbieznosc i ch...
to nie sluzba zdrowia ...... fachowiec moze robic jesli chce
Audi Klub Polska member
Polski Fiat 126p red power, Audi A6 C6 3.0 TDI quattro, Kia Rio 1.2 XL
Polski Fiat 126p red power, Audi A6 C6 3.0 TDI quattro, Kia Rio 1.2 XL
#13 Gość_Demon126p_*
Napisany 28 listopada 2007 - 13:22
Dwie osoby sa potrzebne.Jedna trzyma sznurek przy tylnim kole mniej wiecej na srodku,a druga przykłada do przedniego na równo.Widac wtedy róznice odchylenia koła.I odpowiednio kręcisz drążkiem jednym lub drugim na "zero" czyli do równego aby przód i tył koła był prosto.
#15 OFFLINE
Napisany 28 listopada 2007 - 14:22
mi mechanik powiedział tydzien temu że ma byc w przedziale od 1 do 3 a ma dwa na najeździe sprawdzającym
gdyby bóg preferował przedni napęd to ludzie chodzili by na rękach:D
cipka to najlepszy silnik na świecie. Działą z tłokiem każdej średnicy, wbudowana funkcję samosmarowania, odpalasz jednym palcem i co miesiąc sam się wymienia olej. szkoda tylko, że ma dziwny komputer pokładowy
cipka to najlepszy silnik na świecie. Działą z tłokiem każdej średnicy, wbudowana funkcję samosmarowania, odpalasz jednym palcem i co miesiąc sam się wymienia olej. szkoda tylko, że ma dziwny komputer pokładowy
#16 OFFLINE
Napisany 28 listopada 2007 - 14:30
Jak założe silnik to wtedy się do jakiegoś szpeca przejade i najwyżej jak nie bedzię chciał zrobić dam na flaszke i niech mi zrobi to Bo całą gemometrie kół przednich niech mi zrobi No ale zobaczymy czy taki się znajdzie co bedzie chciał zrobić
#17 OFFLINE
Napisany 28 listopada 2007 - 16:07
żaden sie tego nie podejmie bo po takim obniżeniu jak ustawi kąty książkowe to będzie darł Ci opony i źle jechał. Parametry zbieżności są dla normalnych zawieszeń i sie zmieniają wraz z wysokością koła. Ciężko będzie Ci znaleść takiego magika
gdyby bóg preferował przedni napęd to ludzie chodzili by na rękach:D
cipka to najlepszy silnik na świecie. Działą z tłokiem każdej średnicy, wbudowana funkcję samosmarowania, odpalasz jednym palcem i co miesiąc sam się wymienia olej. szkoda tylko, że ma dziwny komputer pokładowy
cipka to najlepszy silnik na świecie. Działą z tłokiem każdej średnicy, wbudowana funkcję samosmarowania, odpalasz jednym palcem i co miesiąc sam się wymienia olej. szkoda tylko, że ma dziwny komputer pokładowy
#19 Gość_Demon126p_*
Napisany 29 listopada 2007 - 18:25
No i błąd wielki, panie Demon126p, bo w maluszku musisz mieć zbieżność na 1 a nie na 0.
Co to za różnica??Mi sie nic nie dzieje i sporo osób tak u mnie robiło i też było dobrze.I gdybyś zrozumiał mój wcześniejszy post to byś mógł zajarzyc że na zero do tylnych kół
#20 OFFLINE
Napisany 29 listopada 2007 - 18:43
ekarol U mnie w szkole na warsztatach mają specjalne najazdy do zbieżności po których przejeżdżasz i pokazuje ile masz stopni. to by było najlepsze dla Ciebie byś miał tyle stopni ile jest rzeczywiście na kołach. poszukaj takiego warsztatu wyposażonego w takie cudo techniki:) i to by było wyjście dla Ciebie. Taki coś to jest
http://www.heka.wars...nosci_UNC8.html
ja na takim ale troszkę innym bo do osobówek sprawdzałem i mam gitarkę jak wymieniałem końcówkę drążka kierowniczego
http://www.heka.wars...nosci_UNC8.html
ja na takim ale troszkę innym bo do osobówek sprawdzałem i mam gitarkę jak wymieniałem końcówkę drążka kierowniczego
gdyby bóg preferował przedni napęd to ludzie chodzili by na rękach:D
cipka to najlepszy silnik na świecie. Działą z tłokiem każdej średnicy, wbudowana funkcję samosmarowania, odpalasz jednym palcem i co miesiąc sam się wymienia olej. szkoda tylko, że ma dziwny komputer pokładowy
cipka to najlepszy silnik na świecie. Działą z tłokiem każdej średnicy, wbudowana funkcję samosmarowania, odpalasz jednym palcem i co miesiąc sam się wymienia olej. szkoda tylko, że ma dziwny komputer pokładowy
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Naklejka na przednią szybe |
Stylistyka | luki009 |
|
|
|
Włącznik świateł przeciwmgielnych przednich i dalekosiężnychświatła, włącznik, halogeny |
Car Audio i elektronika | Głuchman |
|
|
|
Jak wypoziomować szybę lewą przednią |
Mechanika | Prezesik |
|
|
|
Wymiana łożysk kół przednich |
Mechanika | blazej123 |
|
|
|
Boczki drzwi przednich FL i kierownica |
Stylistyka | elver |
|
|