126p SILNIK SUZUKI 800CMM
Started By
kotniedobry
, 13 lut 2008 16:30
64 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
Napisany 13 lutego 2008 - 16:30
siema przedstawiam mojego malara :
- rocznik 98
- swap silnika z suzuki carry rocznik 80
-pojemność 800cmm
- moc okołO 40 kM kręci się do 8 tyś
- skrzynia oryginalna połączona z silnikiem za pomoca flanszy
- klatka
- kubeł
- ze środka wyjęte wszystko co się dało
- obrotomierz Auto Gauge z shift lightem
- obniżony
- przelotowy tłumik
Plany :
- szyby poliwęglan
- maska , tylna klapa , tylna belka z laminatu
- stożek
- profesjonalna klatka
- tarcze na 4 koła
- obspawanie budy
- rocznik 98
- swap silnika z suzuki carry rocznik 80
-pojemność 800cmm
- moc okołO 40 kM kręci się do 8 tyś
- skrzynia oryginalna połączona z silnikiem za pomoca flanszy
- klatka
- kubeł
- ze środka wyjęte wszystko co się dało
- obrotomierz Auto Gauge z shift lightem
- obniżony
- przelotowy tłumik
Plany :
- szyby poliwęglan
- maska , tylna klapa , tylna belka z laminatu
- stożek
- profesjonalna klatka
- tarcze na 4 koła
- obspawanie budy
WWW.KOTNIEDOBRY.TNB.PL
www.fiat-furious.pl
www.fiat-furious.pl
#6 OFFLINE
Napisany 13 lutego 2008 - 18:02
Projekt jak do tej pory można powiedzieć nowatorski. Aż tak nie odelżaj.
KLAPY TAK, reszta nie .
Przerzuć chłodnicę na przód - lepsze rozłożenie masy. Ile cylindrów ma silnik? 3 ?
KLAPY TAK, reszta nie .
Przerzuć chłodnicę na przód - lepsze rozłożenie masy. Ile cylindrów ma silnik? 3 ?
#10 OFFLINE
Napisany 13 lutego 2008 - 20:35
jak jezdzisz to nie jest zle ale juz w korku gorzej , gotuje sie . Przerzucam ja do przodu bo w lecie nie bedzie dalo sie jezdzic , ale jeszcze pokombinuje z lepsza wentylacja moze sie uda . Chlodnica jest z CC 900 i za nią jest wiatrak.
http://bigmajkel.wrz...k/gruby_kaliber TYLKO Z GłOSEM !!!
http://bigmajkel.wrz...k/gruby_kaliber TYLKO Z GłOSEM !!!
WWW.KOTNIEDOBRY.TNB.PL
www.fiat-furious.pl
www.fiat-furious.pl
#11 OFFLINE
Napisany 13 lutego 2008 - 20:37
zamocowanie w ten sposób chłodnic łamie prawa fizyki że ciepło idzie do góry
a nie myślałeś nad silnikiem 800 od matiza lub tico 3 garów jest krótszy??
a nie myślałeś nad silnikiem 800 od matiza lub tico 3 garów jest krótszy??
zapraszam na www.budowaswapow.com
Sprzedam części:
Miski alu. Abarth, Giannin, bez napisu
Pokrywy alu. Abarth, Giannin, bez napisu
Zderzaki chromowane
Zamek tylnej klapy chromowany
Sprzedam części:
Miski alu. Abarth, Giannin, bez napisu
Pokrywy alu. Abarth, Giannin, bez napisu
Zderzaki chromowane
Zamek tylnej klapy chromowany
#19 OFFLINE
Napisany 13 lutego 2008 - 21:52
jutro zrobie dokladne zdjecia mocowania to wrzuce , generalnie silnik jest zamocowany do dwoch ,,półek,, przy nadkolach za pomoca dwoch łap . Lezy to na poduszkach od skrzyni biegów BMW z tego co pamietam E-30 . Jest bardzo nisko osadzony . Jest zajebiscie wywazony ,praktycznie zero drgan. Osiagi jeszcze nie sprawdzone . Samochod jezdzi od niecalego miesiaca i teraz wymienialem reperaturke pompy paliwa . Ale nawet jak ledwie dzialala to dobrze smigal . Co do chlodnicy to bede teraz robil dolot zimnego powietrza na wiatrak od niej i musze powiekszyc wloty w klapie .
WWW.KOTNIEDOBRY.TNB.PL
www.fiat-furious.pl
www.fiat-furious.pl