MALAR-BLACK & WHITE
Started By
wieczorek501
, 26 wrz 2008 11:05
26 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
Napisany 26 września 2008 - 11:05
Witam, chciałbym przedstawić mojego malucha:) najpierw coś o nim napisze a linki do zdjęć będą na dole.
SILNIK: Seryjny, lekko zmodyfikowany (usunięcie wad fabrycznych). Te owe modyfikacje dotyczą doltu, sportowych świec + przewodów, pompki pakiwa, gaźnika i wydechu (Wupex). Co to dało?? Jak go kupiłem na 3 biegu V-max był 80km/h, teraz na 3 biegu V-max to 95km/h. Mnie to zadowala:)
BUDA: Wspawane poprzeczki na zawieszeniu tylnym i przednim. Wszędzie zabezpieczenia antykorozyjne, nowe progi, polerka lakieru, tylna klapa po lifcie, skasowane luzy na kierownicy, nowe reflektory, białe kierunki i tylne lapy, 3 światło STOP, zderzaki chromowane, megafon 75W a w kabinie mikrofon;];], fotele lotnicze (podsumowująć: od groma nowych częśći).
A teraz CO CZYNI GO WYJĄTKOWYM MALUCHEM NIŹ INNE: Stalowe felgi 13 poszerzane, nowa tapicerka w całym samochodzie (ta modyfikacja zajeła mi 2 miesiące pracy i dała największy efekt), szachownice na całym samochodzie.
PLANY NA PRZYSZŁOŚĆ: tarczówki na przodzie , glaba na przodzie ORAZ JAZDA;]
ZDJĘCIA:
http://www.fotosik.p...5e4d04696f.html
http://www.fotosik.p...2a152b958b.html
http://www.fotosik.p...7959f83df6.html
http://www.fotosik.p...753c090526.html
http://www.fotosik.p...b05ebc0859.html
http://www.fotosik.p...c7c0cd46cf.html
Dzięki Adam z Łodzi.
SILNIK: Seryjny, lekko zmodyfikowany (usunięcie wad fabrycznych). Te owe modyfikacje dotyczą doltu, sportowych świec + przewodów, pompki pakiwa, gaźnika i wydechu (Wupex). Co to dało?? Jak go kupiłem na 3 biegu V-max był 80km/h, teraz na 3 biegu V-max to 95km/h. Mnie to zadowala:)
BUDA: Wspawane poprzeczki na zawieszeniu tylnym i przednim. Wszędzie zabezpieczenia antykorozyjne, nowe progi, polerka lakieru, tylna klapa po lifcie, skasowane luzy na kierownicy, nowe reflektory, białe kierunki i tylne lapy, 3 światło STOP, zderzaki chromowane, megafon 75W a w kabinie mikrofon;];], fotele lotnicze (podsumowująć: od groma nowych częśći).
A teraz CO CZYNI GO WYJĄTKOWYM MALUCHEM NIŹ INNE: Stalowe felgi 13 poszerzane, nowa tapicerka w całym samochodzie (ta modyfikacja zajeła mi 2 miesiące pracy i dała największy efekt), szachownice na całym samochodzie.
PLANY NA PRZYSZŁOŚĆ: tarczówki na przodzie , glaba na przodzie ORAZ JAZDA;]
ZDJĘCIA:
http://www.fotosik.p...5e4d04696f.html
http://www.fotosik.p...2a152b958b.html
http://www.fotosik.p...7959f83df6.html
http://www.fotosik.p...753c090526.html
http://www.fotosik.p...b05ebc0859.html
http://www.fotosik.p...c7c0cd46cf.html
Dzięki Adam z Łodzi.
#5 OFFLINE
Napisany 26 września 2008 - 12:29
Rejestrację są umieszczone mega wiejsko... Muszą wrócić na swoje standartowe miejsca.
Co Ty masz za kasztaniarski profil opon ? Bardzo pieje ten samochód. Przede wszystkim założyć 165.55R13 albo 175.50R13 i MOCNo obniżyć auto. Białe lepy z okien WON i będzie nie najgorzej.
Co Ty masz za kasztaniarski profil opon ? Bardzo pieje ten samochód. Przede wszystkim założyć 165.55R13 albo 175.50R13 i MOCNo obniżyć auto. Białe lepy z okien WON i będzie nie najgorzej.
#6 OFFLINE
Napisany 26 września 2008 - 13:16
Rejestrację są umieszczone mega wiejsko... Muszą wrócić na swoje standartowe miejsca.
Co Ty masz za kasztaniarski profil opon ? Bardzo pieje ten samochód. Przede wszystkim założyć 165.55R13 albo 175.50R13 i MOCNo obniżyć auto. Białe lepy z okien WON i będzie nie najgorzej.
Obniże, ale to wszystko co dokonam z Twoich ''sugestji'';]
#8 OFFLINE
Napisany 26 września 2008 - 15:07
Podjadę do Ciebie i sam ściągnę
#9 OFFLINE
Napisany 26 września 2008 - 15:52
hmm kaszlak ogółem fajny ale zgodze sie z chłopakami musisz troszke go poprawic....
mi tez doradzali kilka rzeczy zebym zmienił i posłuchałem ogółem fajny bob pozdro
mi tez doradzali kilka rzeczy zebym zmienił i posłuchałem ogółem fajny bob pozdro
#10 OFFLINE
Napisany 26 września 2008 - 16:47
Znaczy jeśli o rejestracje chodzi to tak:
- przednia może być na boku, ale jest za wysoko, poleciłbym dać ją niżej tak, by było widać cały zderzak
- tylna rejestracja jeśli jest kwadratowa, to lepiej by wróciła tam gdzie należy , gdyby zaś była standardowego kształtu, to umieściłbym ją także z lewej strony pod zderzakiem...
- przednia może być na boku, ale jest za wysoko, poleciłbym dać ją niżej tak, by było widać cały zderzak
- tylna rejestracja jeśli jest kwadratowa, to lepiej by wróciła tam gdzie należy , gdyby zaś była standardowego kształtu, to umieściłbym ją także z lewej strony pod zderzakiem...
#15 OFFLINE
Napisany 26 września 2008 - 21:38
ogólnie maluszek OK ale:
- rejestracje na swoje miejsca;
- plastikowe listwy OUT;
- nalepa z tylnej szyby OUT;
- i jakieś inne klosze z tyłu (seria lekko podczerwieniona albo 50/50 i będzie malina
- rejestracje na swoje miejsca;
- plastikowe listwy OUT;
- nalepa z tylnej szyby OUT;
- i jakieś inne klosze z tyłu (seria lekko podczerwieniona albo 50/50 i będzie malina
Bóg dał nam nogi, abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na GLEBIE
Green i Bordo
Green i Bordo
#16 OFFLINE
Napisany 27 września 2008 - 10:38
Dzięki za rady. Co do kloszy to przyznam racje. Lekko je przydymie i bedzie git. Co do listew to one muszą zostać niestety (sam chciałem je wywalić ale sa powody dlaczego muszą zostać). Nalepy na szybach oczywiście zostaną, tylko dołoże na przodzie napis POLSKI FIAT (oryginalną czcionką). Co do tablic to pomyśle...
#17 OFFLINE
Napisany 27 września 2008 - 11:56
To byś choć na tej tylnej zdjął... to nie przystoi do 126p wcale, a wcale.
#18 OFFLINE
Napisany 27 września 2008 - 12:05
Tył z tym czerwonym malunkiem wygląda beznadziejnie. Jak ma byc black & white, to bądź konsekwentny.
Wielki plus za wyklejankę bardzo fajnie sie prezentuje. Ale na boga, czemu tak spaprany przód. Jak juz trzymasz jeden poziom, to po co wchodzi to na maskę po to by zaraz z niej zejsc. To pzreczy jakimkolwiek zasadom oklejania i projektowania
Wielki plus za wyklejankę bardzo fajnie sie prezentuje. Ale na boga, czemu tak spaprany przód. Jak juz trzymasz jeden poziom, to po co wchodzi to na maskę po to by zaraz z niej zejsc. To pzreczy jakimkolwiek zasadom oklejania i projektowania
#19 OFFLINE
Napisany 27 września 2008 - 16:01
Wloty na tylnej klapie będą czarne... miały być już wczesniej ale jakoś mi sie nie chce w lato pracować. Wole w zime a że owa zima idze to zrobie to wloty. Co do szachownicy na masce to kumpel mi tak obkleił i tak już zostało.
Kolejna koncepcja to dać maske czarną i w ogóle zerwać szachownice z całego malara.... we will see;]
Kolejna koncepcja to dać maske czarną i w ogóle zerwać szachownice z całego malara.... we will see;]