Ogólnopolski Klub Fiata 126p Ogólnopolski Klub Fiata 126p
Ogólnopolski Klub Fiata 126p
Ogólnopolski Klub Fiata 126p
Groszek z Cieszyna
Idź do strony 1, 2  Następny

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Terytorium 126p -> Teraz My!
Autor Wiadomość
Rafciu346 (Cieszyn)

PostWysłany: Nie 05 Paź, 08 21:32    Temat postu: Groszek z Cieszyna Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkim!!!! Jestem nowy no i wypadało by mi się przedstawić.
No jestem z Cieszyna (bez komentarza), jeżdże FIATem 126p FL 91r, kolor groszkowy. z podstawowym tuningiem optycznym (spojler,nakładki na progach itp.), nie będę ukrywał że ma już przejechane 270tys.km, silnik chodzi jak "żyleta", lakier świeci się jak psu (no wiecie), no i jestem jego szczęśliwym posiadaczem.
Zabawa z nim w moim garażu to wielka frajda jako że nie jestem mechanikiem (jestem elektronikiem, tech. informatyk) i szukam na bieżąco ciekawych pomysłów na ulepszenie i upiększenie, jak i nowych ludzi z którymi da się coś o tych sympatycznych samochodach pogawędzić. Na stronę tą trafiłem poprzez moją małą niewiedze, gdyż jestem w trakcie generalnego remontu silnika i skrzyni (ma już troche przejechane).

Kupie FIATa 126 BIS z okolic śląska Cieszyńskiego

Ostatnio zmieniony przez Rafciu346 dnia Czw 09 Paź, 08 21:09, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Ekjonar (Włoszczowa)

Member
Member
Pochwał: 4

2000 Fiat 126p EL Happy end

PostWysłany: Nie 05 Paź, 08 21:51    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Dodaj lepiej jakieś zdjęcia Wink
Powrót do góry
Lama (Litzmannstadt)
Site Admin
Member
Member
Pochwał: 33

PostWysłany: Nie 05 Paź, 08 22:06    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Dawaj fotki to bedzie o czym gadac Razz
Powrót do góry
Bilo (ERA)

Pochwał: 6
Ostrzeżeń: 1

PostWysłany: Nie 05 Paź, 08 22:09    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Juz jest o czym.... sa spojlery!

Polski Fiat 126p red power, Audi A6 C6 3.0 TDI quattro, Kia Rio 1.2 XL
Powrót do góry