Ogólnopolski Klub Fiata 126p Ogólnopolski Klub Fiata 126p
Ogólnopolski Klub Fiata 126p
Ogólnopolski Klub Fiata 126p
gdzie pracuja i czym sie zajmuja forumowicze z terytorium???
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Terytorium 126p -> Hydepark
Autor Wiadomość
szym_cios

Pochwał: 4

PostWysłany: Sro 05 Mar, 08 18:00    Temat postu: gdzie pracuja i czym sie zajmuja forumowicze z terytorium??? Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

czyli strefa prywatnosci czym sie zajmujecie na codzien???

Ja ucze sie w technikum w klasie III jako technik mechanik specjalizacja spawacz Cool czasem zarobie jakies grosze ale to tylko czasem Crying or Very sad
Powrót do góry
BeXa (Mysłowice(Śląsk))

PostWysłany: Sro 05 Mar, 08 18:30    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

równierz jestem uczniek II Klasy. Technikum Mechaniczne spec. naprawa i obsługa pojazdów samochodowch. a na Codzień blacharka, spawanie i mechanika

Member
Member
Moderator
Pochwał: 16

1979 Fiat 126p ST

PostWysłany: Sro 05 Mar, 08 19:13    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Kierownik salonu i specjalista sprzedaży samochodów używanych marki Dacia i Renault.

Pochwał: 5
Ostrzeżeń: 2

PostWysłany: Sro 05 Mar, 08 19:18    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

a ja rozmyslam gdzie isc do liceum/technikum

Member
Member
Pochwał: 22

1997 Fiat 126p ELX

PostWysłany: Sro 05 Mar, 08 20:01    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Gimnazjum niemieckie...w tym roku maturka (w niemczech jest troche inaczej). a potem studia na kierunku Elektrotechnika w Szkole wyzszej w Zittau.

Autor postu otrzymał pochwałę.
Powrót do góry
BeXa (Mysłowice(Śląsk))

PostWysłany: Sro 05 Mar, 08 20:57    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

kapsel technikum jak najbardziej po liceum musisz iść na studia, po technikum masz zawód i również "możesz" iść na studia Very Happy