Ogólnopolski Klub Fiata 126p Ogólnopolski Klub Fiata 126p
Ogólnopolski Klub Fiata 126p
Ogólnopolski Klub Fiata 126p
elektryka niezbędna!

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Terytorium 126p -> Car Audio i elektronika
Autor Wiadomość
kubavipunciu

PostWysłany: Wto 27 Kwi, 10 19:02    Temat postu: elektryka niezbędna! Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Panowie będe próbował odpalić malucha Smile Stał około 5 lat;) Ale był ruszany wałem..Nic nie zastane:)
I tutaj problem.. Jestem laikiem co do instalacji elektrycznej..
Mam całą instalacje popodpinaną od silnika:) Aż do przednich kostek co wychodza z przodu po lewej strony bodajze dwie..i jak to polutowac/poskrecac zeby silnik odpalil..tzn rozrusznik elektryczny jakies swiece aparat itp..Prosił bym o pomoc.. Rolling Eyes
Powrót do góry
kupiec (romi1984 brzozów)

PostWysłany: Wto 27 Kwi, 10 19:12    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Jak jesteś laikiem co do instalacji elek. to twoje pytanie powinno brzmieć:
Czy ktoś ma wolny dzień i nie chciał by ze mną reaktywować 126-stki.
Dopisz do swojego profilu skąd jesteś.
Niestety nawet jakbym chciał... doba jest za krótka.
Powrót do góry
kubavipunciu

PostWysłany: Wto 27 Kwi, 10 19:13    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

poradze sobie;p tylko byście mi odpowiedzieli Laughing
Powrót do góry
Mandolina (Opole)

Pochwał: 16

PostWysłany: Sro 28 Kwi, 10 10:38    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

http://www.terytorium126p.pl/forum/post34853.html#34853
Powrót do góry
kulik (Rybnik)

Pochwał: 3

PostWysłany: Sro 28 Kwi, 10 13:56    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

jak masz poodpinane kostki kolo skrzynki bezpieczników to kolorami je dopasuj i bedzie ok (ja tak robilem ) pewnie sie znajdzie jakis madrzejszy i mnie zjedzie z góry na dól za te kolory ale to szczegól co do elektryki silnika to proste jak 2+2 a kolega wyzej dał schemat wiec sobie poradzisz Very Happy
Powrót do góry