Ogólnopolski Klub Fiata 126p Ogólnopolski Klub Fiata 126p
Ogólnopolski Klub Fiata 126p
Ogólnopolski Klub Fiata 126p
Bis SWAP - sauna na kółkach

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Terytorium 126p -> SWAP Center
Autor Wiadomość
arek (Łódź)

Member
Member
Moderator
Organizator Manu'12
Pochwał: 20

1989 Fiat 126p SWAP

PostWysłany: Czw 16 Cze, 11 21:00    Temat postu: Bis SWAP - sauna na kółkach Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Witam
Mam drobny acz bardzo upierdliwy problem w swoim swapie
jak wiadomo w bisie nie ma ściany grodziowej co za tym idzie w środku momentalnie robi się bardzo gorąco Neutral

co by można na to zaradzić Question

Uploaded with ImageShack.us
Powrót do góry
Damiano (Łódź)

Member
Member
Organizator Manu'12
Pochwał: 5
Ostrzeżeń: 1

1997 Fiat 126p SWAP

PostWysłany: Czw 16 Cze, 11 21:59    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

właśnie słyszałem że u Ciebie pojawił się taki problem, i nie znam się za bardzo, ale wymyśliłem taki cosik, żeby zrobić ściane grodziową z blachy, i założyć ekarany, takie jak są do montowania za kaloryferami, ode odbijają ciepło. powinno coś dać. Jeżeli chciałbyś ścianę grodziową, odezwij się na gg, tylko szybko;)

Powrót do góry
Tomek84 (Łódź,Aleksandrów Ł.)

Member
Member
Organizator Manu'12
Pochwał: 7

1997 Fiat 126p SWAP

PostWysłany: Pią 17 Cze, 11 8:37    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Ściana grodziowa to jedno ale jak się wentylator na chłodnicy włączy to dopiero daje
U mnie też za chłodno nie jest, trzeba się do tego przyzwyczaić

ps a nie mówiłem że ściana grodziowa będzie ci potrzebna

Organizator Manu'12
Pochwał: 8

PostWysłany: Pią 17 Cze, 11 14:23    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem