| Autor |
Wiadomość |
arek (Łódź)

Pochwał: 20
1989 Fiat 126p SWAP
|
Wysłany: Czw 16 Cze, 11 21:00 Temat postu: Bis SWAP - sauna na kółkach |
|
|
Witam
Mam drobny acz bardzo upierdliwy problem w swoim swapie
jak wiadomo w bisie nie ma ściany grodziowej co za tym idzie w środku momentalnie robi się bardzo gorąco
co by można na to zaradzić  _________________
Uploaded with ImageShack.us |
|
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
|
|
Damiano (Łódź)

Pochwał: 5 Ostrzeżeń: 1
1997 Fiat 126p SWAP
|
Wysłany: Czw 16 Cze, 11 21:59 Temat postu: |
|
|
właśnie słyszałem że u Ciebie pojawił się taki problem, i nie znam się za bardzo, ale wymyśliłem taki cosik, żeby zrobić ściane grodziową z blachy, i założyć ekarany, takie jak są do montowania za kaloryferami, ode odbijają ciepło. powinno coś dać. Jeżeli chciałbyś ścianę grodziową, odezwij się na gg, tylko szybko;) _________________ Nie ważne czym, ale jak jeździsz...
 |
|
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
Tomek84 (Łódź,Aleksandrów Ł.)

Pochwał: 7
1997 Fiat 126p SWAP
|
Wysłany: Pią 17 Cze, 11 8:37 Temat postu: |
|
|
Ściana grodziowa to jedno ale jak się wentylator na chłodnicy włączy to dopiero daje
U mnie też za chłodno nie jest, trzeba się do tego przyzwyczaić
ps a nie mówiłem że ściana grodziowa będzie ci potrzebna _________________
 |
|
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
piotrekwielki (Łódź, Przysucha)

Pochwał: 8
|
Wysłany: Pią 17 Cze, 11 14:23 Temat postu: |
|
|
zabuduj ile możesz i jakąś otulinę, izolację budowlaną, czy chociaż maty malcowe jakieś powykładaj, najgorzej z tymi szczelinamil, najlepiej było by dobudować sciankę za siedzeniem i na nią izolację takową, tylko pytanie czy coś tam jeszcze upchniesz no i od góry pod to Twoje obicie też władować jakieś izolacyjne coś _________________ MAŁY, ALE WARIAT |
|
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
Rafako126p (Częstochowa/ B-B)

|
Wysłany: Pią 17 Cze, 11 20:55 Temat postu: |
|
|