| Autor |
Wiadomość |
Driver (Zielona Góra)

1993 Fiat 126p FL
|
Wysłany: Pon 21 Lis, 11 21:06 Temat postu: 126x2 |
|
|
Witam wszystkich jestem z Zielonej Góry mam na imie Andrzej i jestem szczesliwym posiadaczem dwoch maluszków 88'' i 93''r. Starszego dostalem od babci dokladnie pol roku temu, a drugiego kupilem zaledwie tydzien temu moze nie sa one piekne ale zle tez nie. Narazie tak skromnie z foto, ale jak tylko bedzie okazja dodam ich jak najwiecej i sorki za jakosc zdjec. Przepraszam za jakiekolwiek nie dociagniecia ale jestem nowy i jeszcze sie ucze chasac po stronce
Uploaded with ImageShack.us
Ostatnio zmieniony przez Driver dnia Pon 21 Lis, 11 21:30, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
|
|
Adrian. (Śliwice)

Pochwał: 5
|
Wysłany: Pon 21 Lis, 11 21:13 Temat postu: |
|
|
Wstaw miniatury. Jak klikniesz na zdjęcie to po prawej stronie masz umieść miniatury tego obrazu, i tak wybierz forum, a link wklej tu. _________________ Auto bez gleby jest jak kobieta bez cycków... pojeździć się da, ale jednak czegoś brakuje
 |
|
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
Driver (Zielona Góra)

1993 Fiat 126p FL
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
Adrian. (Śliwice)

Pochwał: 5
|
Wysłany: Pon 21 Lis, 11 22:11 Temat postu: |
|
|
No całkiem,całkiem. Plany ? Seria ? Mody ? Opisz je jakoś bardziej  _________________ Auto bez gleby jest jak kobieta bez cycków... pojeździć się da, ale jednak czegoś brakuje
 |
|
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
Driver (Zielona Góra)

1993 Fiat 126p FL
|
Wysłany: Pon 21 Lis, 11 22:17 Temat postu: |
|
|
Ze starszego planuje swapa ale czy cos z tego wyjdzie to niewiem jest troche roboty przy podwoziu i wogole blacha, cale zawieszenie z przodu, przy silniku jest wszystko zrobione tylko regulacja i jest ok a w nowszym zostanie seria i gleba chyba szukam alufelg oryginalnych ale niestety ciezki temat. moze jakies propozycje ???  |
|
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
Jakub Zakrzewsk (Ostrołęka (Mazowsze))

Pochwał: 1
|
Wysłany: Pon 21 Lis, 11 22:36 Temat postu: |
|
|