Ogólnopolski Klub Fiata 126p Ogólnopolski Klub Fiata 126p
Ogólnopolski Klub Fiata 126p
Ogólnopolski Klub Fiata 126p
126x2

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Terytorium 126p -> Teraz My!
Autor Wiadomość
Driver (Zielona Góra)

Member
Member

1993 Fiat 126p FL

PostWysłany: Pon 21 Lis, 11 21:06    Temat postu: 126x2 Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich jestem z Zielonej Góry mam na imie Andrzej i jestem szczesliwym posiadaczem dwoch maluszków Very Happy 88'' i 93''r. Starszego dostalem od babci dokladnie pol roku temu, a drugiego kupilem zaledwie tydzien temu moze nie sa one piekne ale zle tez nie. Narazie tak skromnie z foto, ale jak tylko bedzie okazja dodam ich jak najwiecej Very Happy i sorki za jakosc zdjec. Przepraszam za jakiekolwiek nie dociagniecia ale jestem nowy i jeszcze sie ucze chasac po stronce Very Happy

Uploaded with ImageShack.us

Ostatnio zmieniony przez Driver dnia Pon 21 Lis, 11 21:30, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Adrian. (Śliwice)

Future Member
Future Member
Pochwał: 5

PostWysłany: Pon 21 Lis, 11 21:13    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Wstaw miniatury. Jak klikniesz na zdjęcie to po prawej stronie masz umieść miniatury tego obrazu, i tak wybierz forum, a link wklej tu.

Member
Member

1993 Fiat 126p FL

PostWysłany: Pon 21 Lis, 11 21:52    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Dzieki wielkie Very Happy
A tu jeszcze pare ale to sa tylko starszego zdjecia. Nowego jeszcze nie zdazylem zrobic

Powrót do góry
Adrian. (Śliwice)

Future Member
Future Member
Pochwał: 5

PostWysłany: Pon 21 Lis, 11 22:11    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

No całkiem,całkiem. Plany ? Seria ? Mody ? Opisz je jakoś bardziej Razz

Member
Member

1993 Fiat 126p FL

PostWysłany: Pon 21 Lis, 11 22:17    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem